اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

در پی سقوط سنگ غول‌پیکر در محور لردگان به دهدز

عملیات ریزش‌برداری ادامه داد/ بازگشایی کامل محور مواصلاتی تا قبل از تاریک شدن هوا

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری از انجام عملیات ریزش‌برداری در محور لردگان به دهدز خبر داد و گفت: یک اکیپ راهداری جهت بازگشایی از شب گذشته در این محور مستقر شده است.

عملیات ریزش‌برداری ادامه داد/ بازگشایی کامل محور مواصلاتی تا قبل از تاریک شدن هوا

احمدجمشیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، از انجام عملیات ریزش‌برداری در محور لردگان به دهدز خبر داد و گفت: یک اکیپ راهداری جهت بازگشایی از شب گذشته در این محور مستقر شده است و پیش‌بینی می‌شود این محور قبل  از تاریک شدن هوا بازگشایی شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در رابطه با جزئیات این حادثه توضیح داد: شب گذشته قطعه سنگی به بزرگی 4 متر در حدود 5 متر در محور لردگان به دهدز، کمربندی به سمت اردل سقوط کرد که خوشبختانه به هیچ خودرویی آسیب وارد نشد.

وی با تأکید بر اینکه اقدامات لازم جهت ایمن‌سازی محور لردگان به دهدز در حال انجام است، ادامه داد: به‌علت غول پیکر بودن این قطعه سنگ امکان جابه‌جایی نیست و باید این سنگ با دستگاه پیکور به قطعات کوچکتر تبدیل شود تا بتوان آن را جا به جا کرد.

جمشیدی با بیان اینکه لاین دیگر کمربندی جهت تردد خودروها باز و تردد روان است، خاطرنشان کرد: پیشگیری از وقوع ریزش در محورهای مواصلاتی کوهستانی که احتمال ریزش پس از بارش برف و باران وجود دارد، همواره در دستور کار اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری در خصوص معرفی محور جایگزین برای مسیر لردگان به دهدز گفت: این تصمیم بر عهده معاونت عمرانی استاندار است و اگر جاده‌ جایگزین احداث شود نگهداری و ایمن‌سازی آن به این اداره محول می‌شود.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول