اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

هم‌زمان با دهه فجر صورت گرفت

بهره‌برداری از 9 طرح آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر 9 طرح بخش شیلات و امور آبزیان استان به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 9 طرح آبزی‌پروری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، ذبیح‌الله غریب از بهره‌برداری از ۹ طرح آبزی‌پروری هم‌زمان با دهه فجر در استان خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها 62 میلیارد و 730 میلیون ریال هزینه شده است.

مدیرکل جهاد کشاورزی سازمان چهارمحال و بختیاری افزود: از این مبلغ 27 میلیارد و 470 میلیون ریال از محل آورده شخصی متقاضیان و 35 میلیارد و 260 میلیون ریال از محل تسهیلات صندوق توسعه ملی تأمین شده است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این تعداد طرح در شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و لردگان زمینه اشتغال مستقیم 29 نفر و غیرمستقیم 59 نفر همراه با بهره‌مندی 20 خانوار در 9 روستا فراهم شده است.

غریب یادآور شد: با بهره‌برداری از 9 پروژه بخش شیلات و امور آبزیان چهارمحال و بختیاری 165 تن به تولید ماهیان سردابی و 2 میلیون و 525 هزار قطعه بچه ماهی به ظرفیت حوزه شیلات و امور آبزیان استان افزوده شد و باید گفت شهرستان اردل در تولید ماهی سردابی، رتبه نخست چهارمحال و بختیاری را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/68026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول