اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

امام جمعه بویین‌زهرا

۲۲ بهمن امسال تمام سناریوهای دشمن را برهم می‌ریزد

امام جمعه بویین‌زهرا با بیان اینکه مردم از آرمان‌هاى انقلاب و اسلام كوتاه نخواهند آمد، گفت: با حضور پر قدرت مردم ۲۲ بهمن امسال تمام سناریوهای دشمن را برهم می‌ریزد

۲۲ بهمن امسال تمام سناریوهای دشمن را برهم می‌ریزد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، حجت‌الاسلام رضوانی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بویین‌زهرا پس از سفارش خود و مردم به تقوای الهی و عمل صالح با در نظر گرفتن ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(ع) اظهار کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی زنده شدن نام حضرت زهرا (س) و ایام فاطمیه است.

وی افزود: زندگی سراسر نور حضرت زهرا(ع) سرشار از درس‌های متعالی برای مردم بود که اهتمام به رضای الهی، اهتمام به ارزش‌های الهی و اهتمام به ولایت در اندیشه و گفتار از جمله با اهمیت‌ترین آنهاست.

حجت‌الاسلام رضوانی با اشاره به چرایی شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال عنوان کرد: حضور پررنگ مردم در راه پیمایی ۲۲ بهمن امسال می‌تواند کلیه سناریوها و برنامه‌های دشمن را برهم بریزد و به دشمن ثابت کند که ملت ایران با گذشت ۴۰ سال از پیروزى انقلاب اسامى بدون ترس و توجه به توطئه‌هاى دشمنان خارجى از آرمان‌هاى انقلاب و اسلام کوتاه نخواهند آمد.

امام جمعه بوئین‌زهرا افزود: در حال حاضر دشمنان با انواع تهدیدها و تحریم ها و فشارهاى مضاعفى که وارد مى کنند،قصد ناامید کردن مردم از انقلاب را دارند و حضوردشمن شکن آن ها نشان از تأثیر ناپذیرى مردم از تبلیغات منفى و مسموم دشمن دارد.

وی تصریح کرد: حضور مردم در راهپیمایى ۲۲ بهمن امسال مى تواند ترجمان خنثى کننده توطئه هاى دشمنان باشد.

حجت‌الاسلام رضوانی بیان کرد: دشمنان مى بینند که با وجود همه تهدیدها و خط و نشان کشیدنها، ملت ما به مثابه این فراز ازجمله شهید مظلوم بهشتى است که فرمودند: ملت ما شیشه است که اگر شکسته شود، برنده تر مى‌شود.

رضوانی در پایان یادآور شد: راهپیمایى ۲۲ بهمن امسال با توجه به شرایط کشور در سطح داخلى و عرصه مواجهه با جبهه استکبار جهانى از اهمیت ممتازى برخوردار است و میتوان بخشى از اهمیت این مسأله را در محورهایی از جمله ناکام گذاشتن برنامه‌ها و انتظارات دشمن، پاسخ به جنگ تمام عیار اقتصادى دشمن و آغاز باشکوه دهه پنجم انقلاب مورد بررسی قرار داد.

انتهایپیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول