اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

در آستانه چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی صورت گرفت

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی به حضور پرشور ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور بیانیه مشترکی مردم را به شرکت گسترده در راهپیمائی 22 بهمن دعوت کردند.

دعوت نماینده ولی فقیه و استاندار مرکزی به حضور پرشور ملت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربان‌علی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان و سیدعلی آقازاده استاندار مرکزی با صدور بیانیه مشترکی مردم را به شرکت گسترده در راهپیمائی 22 بهمن دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: یوم‌الله ۲۲ بهمن نماد اقدار، وحدت و  انسجام ملت ایران اسلامی و تجلی شکوه انقلاب اسلامی است که با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  به ثمر نشست و روح امید و خودباوری را در  ملت بزرگ ما زنده کرد و استقلال و آزادی را برای مردم ما به ارمغان آورد.
در این بیانیه آمده است: خداوند متعال را شاکریم که در  چهلمین سال از حیات پربرکت انقلاب  اسلامی به برکت باور، آگاهی، بصیرت، ایمان و شجاعت ملت بزرگ ایران اسلامی و رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری، به رغم دشمنی‌ها و توطئه‌های دائمی استکبار جهانی، ایران اسلامی همچنان راه درخشان اقتدار، عزت و مسیر پرافتخار خود به سمت آرمان‌های انقلابی و آینده ای آباد و پرتلالو را استمرار می‌بخشد.
این بیانیه می‌افزاید: وحدت کلمه رمز پیروزی انقلاب اسلامی و حضور مردم در تمامی عرصه‌ها از مولفه‌های بقای انقلاب اسلامی است بی شک  ملت بزرگ ما در شرایط حساس کنونی نیز استوار و با امیدتر از گذشته با حضور گسترده  در راهپیمایی 22 بهمن وحدت و انسجام ملی  خود را به نمایش  خواهند گذاشت و با حضور پرشور خود مهر تائیدی برعملکرد 40 ساله نظام اسلامی خواهند زد.
در ادامه این بیانیه آمده است: اینجانبان  ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  و یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی از عموم مردم شریف و ولایتمدار استان مرکزی دعوت می‌کنیم بار دیگر همگام و همراه با ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور آگاهانه، منسجم و پرشور خود در راهپیمایی  وحدت آفرین و دشمن شکن یوم الله  22 بهمن ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و  مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) قلب حضرت ولی عصر(عج) را شاد و دشمنان، استکبار و صهیونیسم و عمال فاسد آن ها را مأیوس کنند.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول