اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

همزمان با ایام دهه فجر انجام شد

ویزیت رایگان بیماران مناطق حاشیه شهر ملایر

فرمانده سپاه ملایر از اجرای ویزیت رایگان بیماران در قالب اردوی جهادی همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

ویزیت رایگان بیماران مناطق حاشیه شهر ملایر

 به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر سید جواد حسینی بعد از ظهر در حاشیه اجرای طرح «شهید رهنمون» اردوهای جهادی بسیج در ملایر در یکی از مناطق حاشیه شهر ملایر ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر با اشاره به برنامه‌های سپاه ملایر در دهه فجر اظهار کرد: بیش از 250 برنامه مختلف توسط سپاه ناحیه ملایر در این ایام در حال انجام است.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی در ایام دهه فجر در مناطق محروم و حاشیه شهر گفت: این برنامه در قالب طرح شهید رهنمون در موضوع سلامت و ویزیت رایگان اجرا شده و تعدادی از پزشکان امروز نسبت به ویزیت افراد نیازمند این مناطق اقدام کردند.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: تقسیم بسته‌های حمایتی و پوشاک نیز امروز انجام شد که میزان هزینه شده برای بسته‌های پوشاک 2 میلیون تومان بوده و توزیع بسته‌های حمایتی نیز به تعداد بالا تا پایان سال ادامه دارد.

وی گفت: اردوهای جهادی توسط بسیجیان  با هدف محرومیت‌زدایی از مناطق محروم شهری و روستایی در حوزه‌های مختلف در حال انجام است که امیدواریم مسوولان نیز با حمایت در کنار ما باشند.

حسینی با اشاره به اینکه  بسیج با اجرای طرح گشت محله‌محور هم به کمک نیروی  انتظامی آمده است گفت: این طرح در راستای امنیت و آسایش مردم در محله‌های شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/89013/ 20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول