اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

نماینده مردم مهاباد در مجلس:

مردم با وجود مشکلات اقتصادی اما حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با وجود همه مشکلات جامعه، مردم حضور گسترده‌ و باشکوهی در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت و انتظار این است که هم خود در راهپیمایی شرکت کنند و هم دوستان و آشنایان خود را برای مشارکت در راهپیمایی ترغیب کنند.

مردم با وجود مشکلات اقتصادی اما حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت

جلال محمودزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه ساله مردم مهاباد همانند سایر شهرها در راهپیمایی 22 بهمن حضور گسترده داشته و تمامی صنوف، بازاریان، دانشجویان، ورزشکاران، کشاورزان، روستاییان، اساتید و دانش‌آموزان در صحنه حاضر شده‌اند.

وی تصریح کرد: حضور چشمگیر مردم مهاباد در راهپیمایی‌ها مختلف همواره الگویی در سطح مناطق بوده و بی‌شک مردم همانند سالیان گذشته در راهپیمایی شرکت کرده و حضور فعالی خواهند داشت.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم مهاباد همواره در مناسبت‌های ملی و مذهبی حضور فعال داشته یعنی در انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و راهپیمایی روز قدس و 22 بهمن حاضر شده‌اند و امسال نیز پیش‌بینی می‌شود که همانند سالیان گذشته مردم از تمامی قشرها در این راهپیمایی شرکت کنند هر چند که مشکلات بسیاری در بحث اقتصادی وجود دارد و مردم از نظر معیشتی و اقتصادی تحت فشار هستند که این خود به تحریم‌ها بازمی‌گردد.

وی تصریح کرد: بنابراین با وجود این همه مشکلات، مردم حضور گسترده‌ و باشکوهی در صحنه خواهند داشت و انتظار این است که هم خود در راهپیمایی شرکت کنند و هم دوستان و آشنایان خود را برای مشارکت در راهپیمایی ترغیب کنند.

محمودزاده با اشاره به تاثیر بین‌المللی این حضور گفت: بی‌شک حضور مردم در تمامی صحنه‌ها می‌تواند در عرصه بین‌المللی تاثیرگزار باشد یعنی در مراوات و ارتباطات بین کشورها موثر است و معمولا حضور مردم تاثیر مثبتی داشته و برعکس اگر حضور کم‌رنگ باشد کسانی که دل بسته تحریم‌ها هستند فشار بیشتری بر کشور می‌آورند.

انتهای پیام/61024/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول