اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه‌ولات خبر داد

دستگیری شکارچی سابقه‌دار در مه‌ولات خراسان رضوی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه‌ولات گفت: شکارچی سابقه‌دار مه‌ولاتی که در پوشش خانواده خود اقدام به شکار می‌کرد، در یک عملیات دقیق در حین انجام شکار دستگیر شد.

دستگیری شکارچی سابقه‌دار در مه‌ولات خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل محیط زیست خراسان رضوی، حمید جوانبخت اظهار داشت: پرسنل یگان حفاظت محیط زیست با همکاری نیروی‌های پلیس اطلاعات و امنیت مه‌ولات، طی ۴۸ ساعت گذشته و در یک عملیات دقیق، موفق به محاصره و دستگیری شکارچی سابقه‌دار مه‌ولاتی حین انجام شکار شدند.

وی با اشاره به اینکه نامبرده که در پوشش خانواده خود اقدام به شکار می‌کرد، دستگیر و به مقامات قضایی معرفی شد، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی این فرد متخلف، یک قبضه سلاح شکاری، لاشه یک قطعه باقرقره شکم سیاه و دو عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مه‌ولات، با بیان اینکه طبق مصوبه شورای عالی محیط زیست این شکارچی بابت ضرر و زیان وارده به محیط زیست مبلغ یک میلیون ریال جریمه شد، اضافه کرد: با توجه به تکرار تخلفات مشابه توسط این فرد در سال‌های اخیر، علاوه بر جرایم کیفری درخصوص ضبط و مصادره سلاح شکاری به نفع دولت، از مقامات محترم قضایی درخواست شد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول