اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فرماندار بروجرد:

سهم اعتباری بروجرد از سال 96 تنها 7 میلیارد تومان بود

فرماندار بروجرد گفت: سال گذشته در مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبارات دولتی به بروجرد اختصاص یافته که تنها ۴۲ درصد یعنی حدود ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داشته است.

سهم اعتباری بروجرد از سال 96 تنها 7 میلیارد تومان بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در جلسه شورای آموزش‌وپرورش این شهرستان اظهار کرد: با توجه به نقش آموزش‌وپرورش در توسعه کشور همه اقشار جامعه در آن سهیم و شریک هستند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مصوبات بدون داشتن ضمانت اجرایی نتیجه‌ای ندارند، عنوان کرد: از سویی تا مصوبات پیشین به نتیجه نرسیده‌اند، به دنبال مصوبات جدید نمی‌رویم.

رحیمی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر ضروری است مدیران خود در جلسات حضور داشته باشند و یا اینکه نمایندگان آن‌ها با اختیارات تام به جلسه بیایند.

وی تأکید کرد: در شرایطی که به گفته مسؤولان ۶۰ درصد مدارس بروجرد به تعمیر و بازسازی نیاز دارند، باید از همه توان و ظرفیت برای جذب اعتبارات دولتی و خیرین مدرسه‌ساز برای مدارس استفاده کرد.

فرماندار بروجرد در ادامه با اندک خواندن اعتبارات این شهرستان گفت: سال گذشته در مجموع ۱۷ میلیارد تومان اعتبارات دولتی به بروجرد اختصاص یافته که تنها ۴۲ درصد یعنی حدود ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن تخصیص داشته است.

رحیمی ادامه داد: اگر تنها به اعتبارات شهرستانی و تملک دارایی‌ها دل ببندیم نمی‌شود کارها را به جلو برد، بنابراین باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم.

وی در ادامه به موضوع احداث اردوگاه دانش‌آموزی در بروجرد ورود و تأکید کرد: اگر قرار است اردوگاه جدیدی احداث شود، باید همه جوانب کار در نظر گرفته شده اردوگاهی احداث شود که در افق بلندمدت جوابگوی نیاز شهرستان و شهرهای هم‌جوار باشد.

انتهای پیام/85012

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول