اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز

شاخصه جوان انقلابی خودسازی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، خودسازی را یکی از مسائل اساسی در میان جوان انقلابی خواند و گفت: طرح شهید بهنام محمدی به عنوان طرح راهبردی در خودسازی جوانان موثر است.

شاخصه جوان انقلابی خودسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز، سالار قاسمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز امروز در گردهمایی طرح شهید بهنام محمدی که در کانون بسیج سپاه کرج برگزار شد، گفت: طرح شهید بهنام محمدی، طرحی راهبردی و استراتژیک است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز افزود: این طرح با هدف رویکرد انقلابی و بسترسازی جریان انقلابی برای نسل امروز برنامه ریزی شده است.

به گفته قاسمی، فلسفه شهادت و تبیین این مهم یکی از محوری ترین مسائلی است که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در طرح شهید بهنام محمدی مطرح شده است.

وی با تأمل به تبیین فرهنگ مهدویت و شهادت به عنوان دو مولفه اساسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: پیش از شکل گیری انقلاب اسلامی فرهنگ مهدویت و شهادت معنا و جایگاه مفهومی برای عمومی مردم نداشت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: روحیه انقلابی در جوانان به واسطه اراده، ایمان و امید محقق می شود و این امر یک اصل شاخص برای جوانانی است که باورهای انقلابی دارند.

وی در ادامه به سخنان رهبر انقلاب مبنی بر وجود 36 میلیون جوان در کشور اشاره کرد و این مطلب را بیانگر اهمیت جایگاه نوجوان، جوانان و نظام آموزش و پرورش عنوان کرد.

قاسمی افزود: خودسازی یکی از مسائل اساسی در میان جوان انقلابی است که این امر در رشد جامعه، ایجاد ارزش ها و باورهای ایمانی و دینی موثر است.

وی با نظر به این مطلب که مدرسه خانه دوم دانش آموزان است، توضیح داد: تقویت جایگاه مدرسه و خانه به عنوان دو محور اصلی در تقویت و پیشرفت فرهنگ جامعه دستاوردهای کلانی را به همراه دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره جوانان و نوجوانان را سرمایه های اصلی و وارثان انقلاب می نامند به همین منظور جای دارد نسبت به تقویت باورهای ایمانی آنان اهتمام ورزید.

انتهای پیام/ پ/1102

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول