اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

در صحن علنی شورای شهر امشب مطرح شد

تقدیر استاندار و نایب رئیس شورای شهر گرگان از عملکرد شهردار گرگان/ بهره‌برداری از سایت پرورش مرال در النگدره

در صحن علنی شورای اسلامی شهر گرگان نایب رئیس شورای شهر گرگان از عملکرد شهردار گرگان تقدیر کرد و گفت: در دیدار امروز با استاندار گلستان نیز ایشان هم از عملکرد دکتر دادبود شهردار گرگان رضایت کامل داشت.

تقدیر استاندار و نایب رئیس شورای شهر گرگان از عملکرد شهردار گرگان/ بهره‌برداری از سایت پرورش مرال در النگدره

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدابراهیم جرجانی عصر امروز در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به تغییر یک ساعته تشکیل صحن علنی امروز اظهار کرد: این تاخیر به دلیل دیدار پیش آمده با استاندار گلستان بود که خوشبختانه در این دیدار، استاندار گلستان از عملکرد شهردار گرگان رضایت کامل داشتند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرداری گرگان توسعه شهر را در همه جوانب دارد و این نشان از درایت و توانمندی شهردار خوب گرگان است که ما از ایشان تشکر می‌کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به عملکرد خوب شهرداری گرگان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سازمان سیما منظر و فضای سبز شهرداری گرگان در ایام دهه مبارک فجر، خاطرنشان کرد: شهرداری توانست مراسم‌های متنوعی را در شهر اجرایی کند و هر جا مراسم و برنامه‌ای در شهر اجرا شد ردپایی از تلاش‌های شهرداری گرگان به ویژه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان دیده می‌شد.

جرجانی بیان کرد: باید از سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان هم تشکر کنیم که فضاسازی زیبایی را با اجرای فرش گل و نصب المان‌های زیبا را در ایام دهه مبارک فجر در گرگان داشتند.

بر اساس این گزارش، در بررسی لوایح امشب موضوع اخذ عوارض از مسفران و شهروندانی که از امکانات موجود در کمپ پنج هکتاری النگدره استفاده می‌کنند مورد تصویب اعضای شورا قرار گرفت.

بر اساس این مضوبه که باید به تائید کمیته تطبیق فرمانداری گرگان برسد، با استناد به بند 12 ماده 71 قانون تشکیلات شوراها، استفاده از آلاچیق ساعتی 2 هزار و 500 تومان، اجاره سکوهای بتنی ساعتی یک هزار و 500 تومان، اجاره نصب چادر مسافرتی ساعتی یک هزار تومان، اجاره آلاچیق برای اسکان شبانه 20 هزار تومان، اجاره سکوی بتنی برای اسکان شبانه 15 هزار تومان، اجاره نصب چادر مسافرتی برای اسکان شبانه 10 هزار تومان و استفاده از سرویس بهداشتی برای هر نفر 500 تومان در نظر گرفته شده است.

همچنین عوارض استفاده از پارکینگ‌های محور ناهارخوران (کمپ مسافر) برای ورود به پارکینگ تا یک ساعت یک هزار و 500 تومان، ورود به ازا هر ساعت توقف اضافی 500 تومان و ورود به پارکینگ برای توقف شبانه 10 هزار تومان به تصویب رسید و مبلغ عوارض شهروندان برای استفاده از سرویسهای بهداشتی موجود در کمپ مسافر محور ناهارخوران گرگان برای هر نفر 500 تومان مصوب شد.

همچنین در بررسی لایحه‌ای دیگر واگذاری سایت پرورش و نگهداری مرال در پارک جنگلی النگدره با جذب سرمایه‌گذار مورد تصویب قرار گرفت و بر اساس این مصوبه این سایت به مدت پنج سال از طریق آگهی فراخوان سرمایه‌گذار به افراد دارای شرایط واگذار خواهد شد.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول