اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

سخنگوی وزارت بهداشت:

۱۲ مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط مناسبی دارند

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه ۱۲ مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط مناسبی دارند، گفت: یکی از مجروحان در حالی‌ که خود نیاز به مراقبت و درمان دارد به فکر روستای دورافتاده‌ای بود که خانه بهداشت ندارد.

۱۲ مصدوم حادثه تروریستی زاهدان شرایط مناسبی دارند

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،‌ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت در ارتباط با جزئیات رسیدگی به وضعیت مصدومان حادثه تروریستی زاهدان اظهار داشت: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته مناسبت‌ترین و علمی‌ترین خدمات تشخیصی ودرمانی به این مجروحین ارائه شده است.

وی افزود: در حال حاضر  5 مجروحی که در زاهدان و 7 مجروحی که در اصفهان بستری هستند شرایط بهبودی پیش رونده و مناسبی دارند.

حریرچی در یک برنامه رادیویی با بیان اینکه یکی از مجروحان بستری در بیمارستان اصفهان امروز مرخص می شود، گفت: روند ارائه خدمات درمانی بسیار خوب پیش می رود و برخی از اعمال جراحی باید با در نظر گرفتن زمان علمی مناسب آن در آینده انجام شوند.

 سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به برخورداری از روحیه بسیار مثبت، قوی و با نشاط تک تک مجروحین، خاطرنشان کرد:یکی از مجروحین در حالیکه خود نیاز به مراقبت و درمان دارد به فکر روستای دوره افتاده ای بود که خانه بهداشت ندارد و این نشان از نگرانی این عزیزان برای هموطنانشان است

وی گفت: به لطف خدا و به همت مجموعه همکاران‌مان در نظام بهداشت و درمان، مطلوب‌ترین خدمات تخصصی و فوق تخصصی در حال ارائه به این عزیزان است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول