اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

ابوالفضل فخرالاسلام

حادثه تروریستی خاش نشانگر عصبانیت آمریکا از حضور مردم در 22 بهمن بود

ملت شریف ایران با حضور بی‌سابقه و پرشورتر از سال‌های گذشته، حماسه‌ای ماندگار در روز 22 بهمن 97 آفریدند که استکبار جهانی و صهیونیست خون‌خوار و عرب مرتجع را خشمگین کرد.

حادثه تروریستی خاش نشانگر عصبانیت آمریکا از حضور مردم در 22 بهمن بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، دشمنان ایران اسلامی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار در طول سال جاری برای ناامید کردن مردم سنگ تمام گذاشته بودند، در خیال خام خودشان می‌بایست راهپیمایی 22 بهمن کم رونق و خالی از حضور مردم می‌شد، اما مردم مؤمن و انقلابی سراسر ایران عزیز با درک به‌موقع از شرایط حساس بین‌المللی، با حضور بی‌سابقه و پرشورتر از سال‌های گذشته، حماسه‌ای ماندگار در روز 22 بهمن 97 آفریدند که استکبار جهانی و صهیونیست خون‌خوار و عرب مرتجع را خشمگین کرد.

آنها از روی درد و ناامیدی و استیصال از شکست جمهوری اسلامی ایران دست به اقدام تروریستی زدند؛ غافل از اینکه شهادت این عزیزان ملت ایران را منسجم‌تر و قلوب آنان را نسبت به دشمنان، معاندان و ضدانقلاب پر از نفرت خواهد نمود.

به‌راستی که خداوند دشمنان ما را از احمق‌ها آفریده که هنوز این جمله امام را خوب نفهمیده‌اند که «بکشید ما را، ملت ما بیدارتر می‌شوند».

نکته مهم این حادثه آن است که مردم حماسه‌آفرین ایران تمام معادلات دشمنان برای براندازی نظام اسلامی را بر هم زدند و اینک مسئولین هستند که باید خدمتگزار این ملت بزرگ باشند و نگذارند مشکلات معیشتی در اندیشه و تفکر اسلامی، انقلابی آنان خللی وارد نماید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول