اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

به همت کمیته امداد انجام شد

پرداخت 820 فقره کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان زنجانی

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: قریب به 2 میلیارد تومان در قالب کمک‌هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به 820 زوج کمیته امداد استان زنجان از ابتدای امسال پرداخت ‌شده است.

پرداخت 820 فقره کمک‌ هزینه جهیزیه و ازدواج به مددجویان زنجانی

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند از سرفصل‌های حمایتی مهم این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در ادامه از ارائه 820 مورد کمک‌ هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج به زوج‌های جوان مورد حمایت این نهاد از ابتدای امسال خبر داد و گفت: 60 مورد از کمک هزینه جهیزیه و هدیه ازدواج همزمان با ایام‌الله مبارک دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت شد.

وی گفت: برای کمک به تامین جهیزیه و هدیه ازدواج 820 زوج تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان قریب به 2 میلیارد تومان از ابتدای امسال پرداخت‌ شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان افزود: 445 فقره کمک هزینه جهیزیه، 265 فقره هدیه ازدواج فرزندان ذکور مددجویان زیرپوشش، 68 مورد ازدواج مجدد زنان و 42 فقره کمک هزینه جهیزیه موردی برای اقشار نیازمند پرداخت شده است.

وی گفت: در کنار پرداخت کمک‌هزینه ازدواج به زوج‌های جوان زیرپوشش کمیته امداد، خدمات مشاوره‌ای نیز با هدف تحکیم خانواده و آشنایی با سبک زندگی اسلامی، در راستای تقویت باورهای دینی، آیین همسرداری و فرزند پروری نیز برای زوج‌های جوان تحت حمایت کمیته امداد برگزار می‌شود.

صفری تصریح کرد: خدمات مشاوره‌ای ارائه ‌شده به مددجویان تحت حمایت و دوره‌های آموزشی برگزارشده برای زوج‌های جوان موجب شده است تا آمار طلاق در بین زوج‌های کمیته امداد به پایین‌ترین سطح در جامعه برسد و زندگی پایدارتری را داشته باشند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با دعوت از خیران و مؤسسات خیریه فعال در این بخش برای کمک به تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند، ادامه داد: خیران زنجانی می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری و یا شماره‌گیری #024*8877* از طریق تلفن همراه در تأمین هزینه ازدواج زوج‌های نیازمند کمیته امداد استان زنجان مشارکت کنند.

انتهای پیام/73005/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول