اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اسفندماه امسال برگزار می‌شود

کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز

سومین کنگره بین المللی سلامت همراه با حضور محققانی از 5 کشور خارجی در شیراز برگزار می‌شود.

 کنگره بین المللی سلامت همراه در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سومین کنگره بین المللی سلامت همراه ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در این کنگره محققانی از کشور‌های آلمان، آمریکا، استرالیا، ترکیه، پاکستان و اساتیدی از دانشگاه‌های ایران حضور دارند.

سید جلیل معصومی خاطرنشان کرد: 400 مقاله به دبیرخانه این کنگره ارسال که  پس‌از داوری از این تعداد 20 مقاله سخنرانی و 210 مقاله به صورت پوستر پذیرفته و ارائه می‌شود.

دبیرعلمی کنگره بین‌المللی سلامت همراه تصریح کرد: دستورالعمل‌ها، استاندارد‌ها، خدمات بیمار محور، کارآفرینی، سرمایه‌گذاری، بازاریابی، مخاطرات و چالش‌ها، کاربرد فناوری‌های نوین  و نیز سیستم اطلاعات سلامت از محور‌های این نشست بین‌المللی است.

معصومی بیان داشت: ایجاد فضا برای تبادل ایده‌ها، مفاهیم، تکنیک‌ها و نیز برنامه‌های کاربردی دستگاه‌های ارتباطی در قالب تلفن‌های همراه، رایانه‌های شخصی و جیبی در راستای خدمات اطلاعات بهداشت و سلامت مهم‌ترین اهداف این کنگره است.

وی اضافه کرد:  در این کنگره  علمی علاوه بر دریافت خدمات سلامت از طریق ارتباطات تلفن‌همراه و فناوری‌های چندرسانه‌ای، بدون استفاده از کاغذ و تنها  از طریق تلفن همراه، رایانه و نیز لپ تاپ به موضوع‌های مطرح شده پرداخته می‌شود.

 دبیرعلمی کنگره سلامت همراه ابراز داشت: تفاوت کنگره سوم با کنگره‌های قبلی حضور 30 شرکت و نیز بررسی و ارائه چالش‌های شرکت‌های فعال در حوزه دیجیتال است.

معصومی اظهار داشت: کاهش حضور بیماران از طریق چهره به چهره با پزشکان، ارائه مشاوره روانشناسی و خدمات پزشکی از طریق تلفن همراه از دیگر اهداف سومین کنگره بین المللی سلامت همراه است.

انتهای پیام/  

  

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول