اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

مدیر شرکت نفت منطقه کردستان خبر داد؛

برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی برای پرسنل جایگاه های عرضه سوخت کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: دوره آموزشی حقوق شهروندی برای پرسنل جایگاههای عرضه سوخت در استان برگزار شد.

برگزاری دوره آموزشی حقوق شهروندی برای پرسنل جایگاه های عرضه سوخت کردستان

فریدون یاسمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از سنندج اظهار کرد: در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی در شرکت ملی پخش فراورده های نفتی منطقه کردستان و ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای تحقق حقوق شهروندی دوره آموزشی حقوق شهروندی و رعایت تکریم ارباب رجوع برای کلیه مالکین و پرسنل جایگاههای عرضه فرآورد‌ه‌های نفتی  منطقه کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری انجمن صنفی جایگاهداران استان برگزار شده است، افزود: طی برگزاری هشت دوره آموزشی در نواحی 9گانه منطقه، تمامی مالکین و پرسنل 66 باب جایگاه عرضه فرآوره‌های نفتی استان با مفاهیم و اصول  ارتباط موثر با مشتری، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع آشنا شدند.

وی با بیان اینکه‌ توانایی برقراری یک ارتباط مؤثر و کارا یک مهارت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات بین فردی و تعارضات زندگی اجتماعی  امروزی  ناشی از عدم برقراری ارتباط صحیح است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اعلام کرد: بنا به شرایط عملیاتی محیط کار و مراجعه مشتریان مختلف با شرایط اجتماعی و فرهنگی به جایگاههای عرضه و لزوم رعایت نکات ایمنی در این جایگاهها، برخورد مناسب با مشتریان  و غیره  با دعوت از اساتید دانشگاهی استان  نسبت به برگزاری این  دوره آموزشی برای 485 نفراز پرسنل جایگاههای عرضه منطقه اقدام شد.

یاسمی اظهار کرد: در این دوره آموزشی 485 نفر از پرسنل جایگاههای عرضه منطقه شرکت کردند.

وی گفت: همزمان با برگزاری دوره آموزشی فوق همکاران واحد برنامه‌ریزی و کنترل و نظارت منطقه نیز نسبت به ارائه آئین نامه رسیدگی به تخلفات توزیع در جایگاهای عرضه و سی ان جی،  ابلاغی از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای پرسنل و مالکین مجاری عرضه استان اقدام کردند.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول