اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قروه:

96 یادواره ویژه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در قروه برگزار شد

فرماندار قروه گفت: در راستای سلسله برنامه‌های کنگره 5400 شهید کردستان و اجلاسیه 464 شهید قروه، 96 یادواره در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شده است.

96 یادواره ویژه کنگره ۵۴۰۰ شهید کردستان در قروه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، موحد امان‌الهی در  اجلاسیه 464 شهید شهرستان قروه که هم‌اکنون با حضور مسوولان کشوری و لشکری و خانواده معظم شهدا در سالن 1200 نفره این شهرستان در حال برگزاری است، اظهار کرد: تلاش‌های زیادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه این مراسم از سوی بخش‌ها و کمیته‌های مختلف انجام گرفت.

فرماندار قروه تصریح کرد: هرآنچه را در توان و بضاعت داشتیم بکار گرفتیم اما هرچند آنچه انجام شده است در شأن و جایگاه شهدا نیست.

امان‌اللهی به برگزاری 96 یادواره شهدا در شهرها و روستاهای قروه اشاره کرد و گفت: اعزام اکیپ‌های پزشکی برای ویزیت رایگان بیماران، برگزاری شب شعر، نمایشگاه‌های مختلف هنری و فرهنگی و برنامه‌های ورزشی از جمله این برنامه‌هاست.

وی از حمایت‌های سپاه قروه، شهرداری، ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌ها در برگزاری این اجلاسیه قدردانی کرد.

فرماندار قروه اظهار کرد: تدوین و چاپ چهار زندگی‌نامه شهدا از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه در شهرستان قروه است که سه اثر دیگر هم تدوین شده است.

گفتنی است؛ مردم شهرستان قروه 464 شهید معظم را در راه دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم کرده‌اند که 445 شهید از این تعداد برادر و 19 شهید خواهر هستند.

390 شهید در طول دوران هشت سال دفاع مقدس و 8 شهید در راه پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و 51 شهید در بمباران‌های شهرستان قروه در راه دفاع از این آب و خاک جان خود را فدا کرده‌اند.

 اجلاسیه پایانی کنگره شهدای شهرستان قروه از ویژه‌برنامه‌های کنگره 5400 شهید استان کردستان با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان برگزار شد.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول