اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  کشاورزی و امور دام

فارس من| معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد

موافقت اولیه در دولت برای اجرای همسان‌سازی حقوق کارکنان جهاد کشاورزی کسب شد

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: موافقت اولیه برای اجرای همسان‌سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی در دولت انجام شده و به ما قول مساعد برای تصویب داده‌اند و وزیر جهاد هم چند روز پیش نامه‌ای برای تسریع در روند تصویب به دولت نوشت.

موافقت اولیه در دولت برای اجرای همسان‌سازی حقوق کارکنان جهاد کشاورزی کسب شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، کارکنان بخش کشاورزی پویشی را به عنوان خانواده جهاد کشاورزی در شبکه مجازی راه انداخته‌اند که هزاران عضو دارد و آنها خواهان اجرای فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری و به عبارتی قانون همسان‌سازی حقوق هستند. 

کارمندان وزارت جهاد کشاورزی با ثبت درخواست‌شان در سامانه فارس من خبرگزاری فارس خواهان پیگیری افزایش حقوق‌شان بر اساس فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری  شدند. 

خبرگزاری فارس، گزارش‌ها و مصاحبه‌های مختلفی قبلاً در این زمینه انجام داده اما امروز جدیدترین خبر را از معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی را جویا شد.

محمدعلی جوادی در گفت‌وگو با فارس، گفت: در دولت موافقت‌های اولیه با همسان‌سازی حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی صورت گرفته و قرار است در جلسه دولت مطرح شود،‌وزیر جهاد کشاورزی هم چند روز پیش نامه‌ای به دولت نوشت و خواستار تسریع در روند تصویب شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: افزایش حقوق کارکنان وزارت جهاد کشاورزی بر اساس فصل 10 قانون مدیریت خدمات کشوری در دستور کار دولت است و برای ما در زمینه تصویب آن قول مساعد داده‌اند و ما امیدواریم هر چه زودتر در جلسه دولت تصویب شود.

وی همچنین گفت: از نظر تصویب مشکلی وجود ندارد اما جاری شدن آن بستگی به بودجه کشور دارد که در این زمینه تنگناهایی است. 

به گفته جوادی، بحث همسان‌سازی حقوق کارکنان کشاورزی در شورای دستمزد مصوب شده، سازمان استخدام کشور و سازمان مدیریت تأیید کرده است و قرار است در جلسه دولت مطرح شود.

این سوژه توسط مخاطبان فارس من درخواست شده و خبرنگار فارس پیگیری کرده است.

خبرنگار: بهروز نوری

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول