اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معاون توسعه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی:

70 مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی آماده شده است

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از آماده‌سازی 70 مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی در استان خبر داد.

70 مدرسه برای اسکان مسافرین نوروزی آماده شده است

بهرام حسین‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اراک، از تشکیل 15 پایگاه اسکان نوروزی در مناطق استان خبر داد و بیان کرد: حدود 70 مدرسه با 601 کلاس برای اسکان مسافرین نوروزی در استان مرکزی آماده شده است که در ایام عید به هم‌وطنان خدمات ارائه می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه کلاس‌ها بر اساس نوع خدمات و امکانات به سه دسته ویژه، نوع الف و ب تقسیم شده است، گفت: با توجه به این طبقه‌بندی حدود 136 کلاس ویژه، 374 کلاس نوع الف و 91 کلاس نوع ب در استان برای اسکان میهمانان نوروزی مهیا و آماده شده است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین نوروزی بیش از 290 عامل انسانی از آغاز زمان پذیرش 29 اسفند تا پایان زمان اسکان مسافرین نوروزی که روز 13 فروردین سال جاری است، مشغول فعالیت هستند.

حسین‌آبادی با اشاره به اینکه در بحث پذیرش اسکان نوروزی در مدارس اولویت با فرهنگیان است، افزود: در کمیته اسکان نوروزی قرار بر این شد تا آموزش‌وپرورش در بحث اسکان میهمانان در سایر مراکز اقامتی و توریستی تصرفی نداشته باشد از این‌رو پذیرش در مدارس تنها با اولویت فرهنگیان صورت خواهد پذیرفت اما در صورتی که خانواده‌ای تمکن مالی برای پرداخت هزینه مراکز اقامتی را نداشت در صورت موجود بودن ظرفیت در مدارس می‌توانند در این مراکز پذیرش شوند.

وی با اشاره به اینکه استان مرکزی در مسیر شاهراه شمالی به جنوبی و شرق به غرب قرار دارد از اسکان موقت مسافرین نوروزی در استان خبر داد و بیان کرد: اغلب مسافرین نوروزی رهگذری هستند و برای یک شب در مدارس اقامت می‌کنند، از این‌رو بحث ظرفیت و میزان پذیرش اسکان نوروزی در مدارس بر اساس تعداد مراجعین سنجیده می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان ادامه داد: با توجه به اینکه اسکان فرهنگیان به صورت موقت در مدارس است و با توجه به خدمات ارائه شده قیمتی مناسب‌تر از دیگر مراکز اقامتی دارد استقبال از این نوع طرح اسکان در ایام نوروز خوب بوده است.

حسین‌آبادی هدف اصلی سازمان آموزش‌وپرورش را جلب رضایت مسافرین نوروزی دانست و خاطرنشان کرد: سازمان‌ آموزش‌وپرورش با هدف رضایت‌مندی خانواده‌ها و مسافرین نوروزی تمام تلاش خود را صرف کرده تا با حداقل امکانات بهترین خدمات را در بحث اسکان نوروزی ارائه دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول