اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

هاشمی‌پور: مگر می‌شود انتقام نگیریم؟

توضیحات فرمانده «لشکر 14» در مورد نقش سپاه در دفاع از مرزها

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: نزدیک 2 سال است 110 کیلومتر از طول نوار مرزی که یکی از مرتفع‌ترین نوارهای مرزی بین ایران و پاکستان است توسط لشکر 14 امام حسین (ع) تأمین می‌شود.

توضیحات فرمانده «لشکر 14» در مورد نقش سپاه در دفاع از مرزها

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، محمد هاشمی‌پور شامگاه سه‌شنبه در حاشیه یادواره 221 شهید زیباشهر با اشاره به حادثه تروریستی زاهدان گفت: 27 نفر از عزیزان لشکر امام حسین (ع) در این حادثه فقط به دلیل دفاع از نظام و کیان انقلاب اسلامی شهید شدند تا مردم در داخل کشور امنیت داشته باشند.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) گفت: در زمان انقلاب که توسط رهبر کبیر انقلاب و معمار بزرگ انقلاب این انقلاب شکل گرفت به نهال نوپایی بود و این نهال با خون شهیدان کاشته و بزرگ شد.

وی ادامه داد: حالا که این درخت تنومند شده و تفکر انقلابی، جهادی و مقاومت گسترش پیداکرده دشمنان ما از پیچیدن این افکار انقلابی در دنیا می‌ترسند.

هاشمی‌پور بابیان اینکه در روزگار قبل کسی جرئت نمی‌کرد کلام مرگ بر امریکا به زبان بیاورد ولی اکنون به برکت انقلاب اسلامی پرچم امریکا را در داخل خود این کشور آتش می‌زنند.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) بابیان اینکه تمامی استعمارگران به سرپرستی امریکای جنایت‌کار بسیج شدن تا این درخت تنومند را بر زمین بزنند، گفت: من، شما، بسیجی پاسدار، نظامی امنیتی، خانواده شهدا و همه ملت شریف ایران باید از این انقلاب دفاع کنیم.

وی با اشاره به حمله تروریستی اخیر زاهدان خاطرنشان کرد: حادثه اخیری که در منطقه زاهدان افتاد برنامه‌ریزی‌اش توسط امریکای جنایتکار، صهیونیست و پول کثیف عربستان سعودی و امارات متحده عربی بود.

 

هاشمی پور با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص شیرده بودن دولت عربستان، افزود: خود ترامپ گفته است که عربستان سعودی مثل یک گاوِ شیردهی است که تا زمانی که شیر دهد از آن استفاده می‌کنیم.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) ادامه داد: اگر امریکا حمایت خود را از عربستان سعودی قطع بکند این کشور جز بیابان عددی نیست که بخواهد در مقابل جمهوری اسلامی ایران بایستد.

وی بابیان اینکه حمله تروریستی زاهدان هم‌زمان با نشست دشمنان ایران بود، خاطرنشان کرد: دولت عربستان در سکوت 6 فروند هواپیمای جنگنده را به پاکستان ارسال می‌کند و سازمان اطلاعاتی پاکستان با حمایت عربستان بچه‌های لشکر 14 امام حسین را با عملیات انتحاری به شهادت می‌رساند.

 

هاشمی پور بابیان اینکه لشکر 14 امام حسین (ع) نزدیک دو سال است که مأموریت تأمین امنیت جنوب و شرق کشور را دارد عنوان کرد: 110 کیلومتر نوار مرزی که یکی از مرتفع‌ترین نوارهای مرزی بین ایران و پاکستان است توسط لشکر 14 امام حسین (ع) تأمین می‌شود.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) بابیان اینکه گروهک‌های تروریستی مواد مخدر، مواد قاچاق را در مرزها جابه‌جا می‌کنند، افزود: بچه‌های لشکر 14 امام حسین (ع) ساعت‌ها از مرز نگهبانی می‌کنند و بعد از آن بالباس شخصی به اصفهان برمی‌گردند.

وی با اشاره به بی‌خوابی بعضی از مسؤولان کشور عنوان کرد: کسانی که معاهدات بین‌المللی را منعقد می‌کنند تا دست‌وبال ایران را در امنیت ببندند از مرزهای ما خبر ندارند.

هاشمی پور بابیان اینکه بچه‌های شما با امنیت کامل به مدرسه می‌روند و تحصیل می‌کنید، گفت: قبل 22 بهمن درگیری‌های زیادی با گروهک‌های تروریستی داشتیم ازجمله انفجار ماشین حامل 800 کیلوگرم مواد منفجره که به پاسگاه مرزبانی خورد ولی بچه‌های مرزبانی مقاومت کردند.

فرمانده لشکر 14 امام حسین (ع) با اشاره به سخنان فرمانده سپاه در مراسم تشیع شهدای حادثه تروریست زاهدان، افزود: بعضی از مسؤولان هستند از انتقام راضی نیستند و به خون این شهدا اهمیت نمی‌دهند.

 

وی بابیان اینکه تمامی شهدا ما از صورت و از سینه زخمی و شهید شده بودند، عنوان کرد: جوانان ما جان خود را فدای امنیت کردند مگر می‌شود انتقام نگیریم؟ ما شهید دادیم تا روی پای خود باشیم نه اینکه دستور بگیر کشورهای بیگانه باشیم.

انتهای پیام/63100/م30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول