اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین خبر داد

ساخت و راه‌اندازی 100 واحد تولیدی جدید در قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین از راه‌اندازی بیش از 100 واحد تولیدی جدید در استان قزوین در سال جاری با جذب سرمایه‌گذاران جدید خبر داد.

ساخت و راه‌اندازی 100 واحد تولیدی جدید در قزوین

حمیدرضا خانپور در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در قزوین با اشاره به دستاوردهای چهل سال گذشته استان در حوزه تولید و صنعت اظهار کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی تنها یک شهر صنعتی با مساحتی بالغ بر 100 هکتار در قزوین وجود داشت که کمتر از 100 واحد تولیدی در آن مشغول به فعالیت بودند.

 وی افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز بیش از 3 هزار واحد تولیدی و صنعتی در استان قزوین در بیش از 20 شهرک دولتی و خصوصی فعال هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین با بیان اینکه حمایت از تولید و صنعت همواره در نظام جمهوری اسلامی یک اصل بوده است، عنوان کرد: بیش از 600 میلیارد تومان از ابتدای انقلاب تا امروز در شهر و شهرک‌های صنعتی استان قزوین کار زیرساختی شده است.

وی بیان کرد: با جذب سرمایه‌گذاران جدید، بیش از 100 واحد تولیدی در سال جاری در استان قزوین در حوزه‌های مختلف کار اجراییِ ساخت واحد را آغاز کرده و یا راه‌اندازی شده‌اند.

خانپور ادامه داد: نوسانات ارزی و تحریم‌ها و برخی مسائل دیگر در سرعت راه‌اندازی و فعال شدن واحدهای تولیدی نقش دارد.

وی بیان کرد: متأسفانه عواملی باعث شده تا امروز بین 30 تا 70 درصد ظرفیت واحدهای صنعتیِ فعال باشند و از فضای کار و تولید استفاده کنند.

این مسؤول تأکید کرد: باید با برنامه‌ریزی و حمایت از واحدهای تولیدی در حوزه‌هایی همچون مواد اولیه، بازاریابی، فروش و صادرات محور کردن واحدهای تولیدی به ارتقاء سطح این واحدها و فعال‌تر شدن آنها کمک کنیم.

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم این حرکت را انجام دهیم شاهد رونق در تولید خواهیم بود تصریح کرد: با همین شرایط جزو استان‌های خوب کشور در حوزه تولید و صنعت هستیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در پایان با بیان اینکه مردم نباید نقش خود را در رونق صنعت و تولید کشور فراموش کنند یادآور شد: خرید کالای ایرانی توسط مردم یکی از اصلی‌ترین عوامل رونق تولید و صنعت در کشور است.

پایان پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول