اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور در تالش:

عشایر حمایت شوند نیازی به واردات گوشت نیست

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با اشاره به نقش عشایر در دوران دفاع مقدس گفت: جنگ را عشایر اداره کردند، انقلاب را عشایر پیروز کردند، تمام مبارزان به عشایر پناه می‌بردند و امروز هم اگر عشایر حمایت شوند ما نیازی به واردات گوشت نداریم.

عشایر حمایت شوند نیازی به واردات گوشت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تالش، سردار نصرت‌الله سیف صبح امروز در همایش بزرگ تجلیل از شبانان و گله‌داران غرب گیلان با اشاره به وجود مشکلات پیش‌آمده در تأمین گوشت مصرفی کشور اظهار کرد: هیچ توجیهی از هیچ مسؤولی پذیرفته نیست چرا که کار نشدنی در کشور وجود ندارد.

وی با اذعان به اینکه ما توانستیم بزرگ‌ترین مشکلات را حل کنیم گفت: اموری مانند ایجاد روستا برای عشایر کار سختی نیست که نتوانیم از پس آن برآییم.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه جنگ را عشایر اداره کردند افزود: نباید نقش عشایر را در پیروزی جنگ نادیده بگیریم، انقلاب را عشایر پیروز کردند، تمام مبارزان به عشایر پناه می‌بردند.

سیف  با بیان اینکه اگر عشایر حمایت شوند ما نیازی به واردات گوشت نداریم تصریح کرد: اگر مسؤولان به فکر گوشت خارجی نباشند و عشایر را حمایت کنند قول می‌دهیم که 75 درصد گوشت کشور توسط عشایر تأمین شود و این ظرفیت وجود دارد.

وی با اشاره به قوانین مربوط به عشایر گفت: مسؤولان بروند در زمین و مناطق عشایری قانون بنویسند چراکه در دفتر و اتاق نمی‌شود برای عشایر سلحشور کشور قانون نوشت.

رئیس سازمان بسیج عشایری کشور با بیان اینکه عشار از دستاوردها و ذخایر انقلاب هستند تصریح کرد: برای خدمت به عشایر منتظر حضور و پول کسی نمی‌مانیم ،پیام بسیج عشایری به مسؤولان این است که ما عشایر زاده‌ایم و هنوز هم آماده دفاع از ارزش‌های اسلامی و نظام مقدس اسلامی هستیم.

سیف حضور در کنار عشایر را بسیار ضروری دانست و بیان کرد: با پشت‌ میز نشینی کاری حل نمی‌شود و مسؤولان باید در کنار عشایر حضور پیدا کنند و مطمئن باشند که عشایر آماده همکاری هستند.

وی با بیان اینکه کارهای خوبی برای عشایر انجام‌شده افزود: هر چه به این قشر خدمت کنیم کم است و باید بدانیم که خدمت به عشایر خدمت به خودمان است.

انتهای پیام/84007

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول