اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

رئیس اداره دامپزشکی بناب مطرح کرد

عدم تکمیل حوضچه ضدعفونی و حصارکشی مشکل اصلی میدان دواب بناب/توقف 15 دستگاه کامیون حامل قاچاق دام

رئیس اداره دامپزشکی بناب به مشکلات میدان دوّاب اشاره کرد و گفت: تاکنون شهرداری پروانه لازم برای این میدان را اخذ نکرده است.

عدم تکمیل حوضچه ضدعفونی و حصارکشی مشکل اصلی میدان دواب بناب/توقف 15 دستگاه کامیون حامل قاچاق دام

به گزارش خبرگزاری فارس بناب مهدی احمدی‌منش  امشب در نشست کار گروه سلامت و امنیت غذایی بناب به مشکلات میدان دوّاب اشاره کرد و اظهار داشت: تاکنون شهرداری پروانه لازم برای این میدان را اخذ نکرده است.

وی با بیان اینکه محل میدان دواب به صورت قراردادی به شهرداری واگذار شده است؛ افزود: عدم تکمیل حوضچه‌های ضدعفونی و عدم حصارکشی از مشکلات اساسی میدان دوّاب است و با توجه به احتمال شیوع برخی بیماری‌ها باید نظارت کافی و دقیق انجام شود، چرا که  از تمام شهرستان‌ها دام به این میدان وارد و خارج می‌شود.

احمدی‌منش با بیان اینکه شهرداری این میدان را به مبلغ حدود 14 میلیارد ریال به بخش خصوصی اجاره داده است؛ اذعان کرد: بهترین راه این است که شهرداری در تیر ماه که قرارداد پیمانکار به اتمام می‌رسد، تلاش کند تا حل بخشی از نواقصات را بر عهده پیمانکار بگذارد و آن را به پیمانکار تکلیف کند.

رئیس دامپزشکی بناب سپس با اشاره به کنترل ورود و خروج دام از این شهرستان یادآور شد: طی روزهای اخیر با همکاری نیروی انتظامی شهرستان نسبت به توقف 15 دستگاه کامیون حامل دام اقدام شد و این دام ها برای کشتار به کشتارگاه صنعتی بناب انتقال داده شدند.

احمدی‌منش در ادامه از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک در خصوص حمل و کشتار غیرمجاز دام را به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع دهند.

شهرستان 140 هزار نفری بناب در 110 کیلومتری جنوب تبریز مرکز استان آذربایجان شرقی واقع شده و به علت قرارگرفتن در مسیر مواصلاتی چندین استان غربی کشور که با کشورهای دیگر هم مرز هستند، یکی از مسیرهای قاچاق دام و احشام به کشورهای منطقه است.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول