اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان خبر داد

توزیع گوشت‌های وارداتی با نظارت دامپزشکی در زنجان

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان ازنظارت کامل دامپزشکی بر گوشت‌های منجمد توزیعی خبر داد و گفت: توزیع گوشت‌های وارداتی با نظارت دامپزشکی انجام می‌شود.

توزیع گوشت‌های وارداتی با نظارت دامپزشکی در زنجان

محمدباقر حاج‌کاظمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: سازمان دامپزشکی از همان ابتدای ذبح دام بر موضوع بهداشتی و حلال بودن آن نظارت کامل دارد.

مدیرکل دامپزشکی استان زنجان تصریح کرد: در کشورهای مبدا نیز کارشناسان دامپزشکی و روحانی از کشور جمهوری اسلامی بر روند انتخاب دام، ذبح شرعی، حمل و بارگیری این لاشه‌ها تا مقصد نظارت دارند.

وی افزود: گوشت‌های سهمیه زنجان نیز بعد از ورود به استان توسط ناظران دامپزشکی پلمپ خودروی حامل گوشت‌ها باز می‌شود و بعد از تایید مهر ناظر دامپزشکی گوشت توزیع می‌شود.

حاج‌کاظمی با اشاره به اینکه نظارت دامپزشکی به این مرحله محدود نشده و تمامی مراحل آن زیر نظر بازرسان دامپزشکی است، گفت: از همین رو از نظر بهداشتی گوشت‌ها سلامت کامل را دارند.

وی افزود: تمام شرایط بهداشتی گوشت منجمد (که عموم مردم آن را به عنوان گوشت وارداتی می‌شناسند) مورد تایید سازمان دامپزشکی است و دو اکیپ بر این امر نظارت کامل دارند.

به گزارش فارس، توزیع گوشت منجمد به منظور تنظیم بازار به صورت مستمر در فروشگاه‌های زنجیره‌ای انجام می‌شود.

به گفته رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از ابتدای سال تاکنون بیش از یک هزار و 600 تن مواد پروتئینی در استان توزیع شده است.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول