اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

با اپلیکیشن بپرس، پرسش بی پاسخ نخواهید داشت

اپلیکیشن بپرس از جمله برنامه‌هایی است که می‌تواند در بخش پرسش و پاسخ آنلاین، راهگشای بسیاری از پرسش‌ها و مسائلی باشد که اگر چه ممکن است با صرف زمان بسیار در فضای اینترنتی و موتورهای جستجو، در نهایت بر آن پرسش خود به جوابی دست بیابید،

با اپلیکیشن بپرس، پرسش بی پاسخ نخواهید داشت

اپلیکیشن بپرس از جمله برنامه‌هایی است که  می‌تواند در بخش پرسش و پاسخ  آنلاین، راهگشای بسیاری از پرسش‌ها و مسائلی باشد که اگر چه ممکن است با صرف زمان بسیار در فضای اینترنتی و موتورهای جستجو، در نهایت بر آن پرسش خود به جوابی دست بیابید، اما آیا بهتر نیست در مسائلی که واقعاً نیاز به تخصص و تجربه دارد، به شخص یا نهادی مراجعه کنیم که کاملاً برای چنین کاری در نظر گرفته شده اند، تا در اسرع وقت با کمال صبر و بردباری جوابگوی تمام و کمال شما باشند. ماهیت این اپلیکیشن به گونه‌ای است که زمانی که بپرس را در گوشی‌های خود نصب می‌کنید، در کنار خدمت اصلی پرسش و پاسخ که دارد این امکان را به شما می‌‌دهد تا در این اپلیکیشن درآمدزایی کنید. در بخش یا موضوعی که مورد سوال شماست راهنمایی کند، تا پاسخ روشن و بدون ابهامی را  از کارشناس مربوطه دریافت نمایید و حتی شما در نقش سوال کننده، می‌توانید نظرتان را در صورت تمایل بیان کنید. لذا  با امتیازی که شما  برای فرد پاسخ دهنده قائل می‌شوید، میزان رضایت خود را بدون هیچ دغدغه‌ای ابراز می‌نمایید تا ما در مسیر درستی برای جلب نظر مخاطب پیش برویم، چرا که جلب نظر مخاطب اپلیکیشن پرسش و پاسخ آنلاین بپرس هدف نهایی برای دست اندرکاران این مجموعه کاری می‌باشد.

با اپلیکیشن بپرس هر سوالی دارید بپرسید

از طریق اپلیکیشن بپرس می‌توانید در هر زمان و  مکانی که قرار دارید با وارد شدن به این برنامه و به کارگیری از خدمات پرسش و پاسخ آنلاین آن، سوال خاص را در اپلیکیشن مطرح نمایید و منتظر پاسخ منطقی و درست از سوی متخصصان مربوطه باشید، چرا که واقعا سوالاتی که برایمان مطرح می‌شود، یا ممکن است در فضای اینترنت نباشد، یا اگر باشد چقدر اطمینان وجود دارد که آن سوال و پاسخ، واقعا در وصف حال و شرایط ما جواب داده شده باشد. از سویی در بیشتر ابعاد و بخش‌‌ها این اپلیکیشن می‌توان به شما سرویس ارائه نمود؛ منتها به چند مورد از آنها (تا جایی که فضا و مطلب اجازه دهد) اشاره می‌کنیم تا بعد که خودتان اپلیکیشن بپرس را در گوشی نصب کردید بیشتر با جریان کار آشنا شوید. بدین ترتیب زمینه فعالیت ها، از جمله رتبه‌های برتر کنکور، بازیگران سینما، پزشکی و وکلا ، توسعه فردی و استارت آپ‌ها، گردشگری و ورزش و کسب وکار و دیگر زمینه‌هایی در حال ارائه خدمات می‌باشد. به احتمال زیاد شما خودتان هم در این چند مورد حوزه کاری که اشاره کردیم، ممکن است تخصص لازم را داشته باشید و راغب باشید که این موضوع را  با نصب اپلیکیشن بپرس دنبال کنید.

چگونگی دانلود و نصب اپلیکیشن بپرس

تا بدین جای کار می‌توان گفت تا حدودی از جریان کار اپلیکیشن آگاه شدید. بدین ترتیب شما فقط کافی است اگر برنامه گوگل پلی یا سیب اپ را در گوشی خود دارید، کار بسیار برایتان راحت و هموار می‌شود، بنابراین لطفا این برنامه را از گوگل‌پلی یا سیب اپ دانلود کنید و نصب نمایید. حال زمانی که آن را روی گوشی خود نصب کردید خودتان با چند کلیک مختصر متوجه می‌شوید اوضاع از چه قرار است، چرا که علاوه بر پرسش و پاسخ در فضای امن و مطلوب حتی می‌توانید از این اپلیکیشن به ازای بازدید سایر کاربران از سوالاتی که شما پرسیده‌اید درآمدزایی کنید.

کسب درآمد با اپلیکیشن بپرس برای کاربران

کاربران در اپلیکیشن بپرس با پرسش سوال جدید مالک مادی آن سوال می‌شوند و در ادامه اگر سوال پرسیده شده توسط سایر کاربران دیده شود به ازای هر بازدید به کاربری که اولین سوال را پرسیده درآمدی تعلق می‌گیرد. پس کاربران هم پاسخ سوال خود را می‌گیرند و همچنین از اپلیکیشن بپرس کسب درآمد می‌کنند

این ویژگی، بی شک جذاب ترین ویژگی اپلیکیشن بپرس و متمایزکننده آن از سایر اپلیکیشن هاست.

 

کسب درآمد با اپلیکیشن بپرس برای پاسخ دهندگان

آیا واقعا می‌شود با نصب و راه اندازی اپلیکیشن بپرس برای خود درآمدی نسبتاً مناسب دست و پا کرد. به نظر این مسئله از آن دسته موضوعاتی است که در این عصر و روزگار ذهن افراد را به چالش می‌کشد. البته پاسخ به این سوال در ابتدای امر  بستگی به  اطلاعات خودتان و تخصصی که در آن حرفه و بخش مورد نظر دارید، اگر کمی هم چاشنی پشت کار را ضمیمه کاری­تان کنید به طور حتم موفق خواهید شد؛ چرا که روند کار بدین شکل که زمانی که شما برنامه را نصب کردید و وارد بخش وحرفه مورد علاقه خود شدید و مایل بودید در نقش کارشناس، پاسخگوی سوالات باشید، این امکان در اولین فرصت برای شما مهیا خواهد شد. این نکته را هم در نظر داشته باشید، زمانی که شما به هر سوال پاسخ دادید مبلغی بابت آن پاسخ به حساب شما واریز می‌شود و از آنجایی که هر لحظه بر سوالات و پاسخ ها نظارت می‌شود و نیز امتیازی که کاربر به شما می‌دهد می‌تواند امتیاز مثبت در جهت ارجاع مراجعه کنندگان بیشتر به شما باشد. البته کسی هم که سوال را مطرح می‌کند از قبل مبلغی که پرداخت کرده ، قاعدتاً در اپلیکیشن بپرس منتظر جواب کارشناسانه شما می‌باشد.   

اپلیکیشن بپرس به درد کسب و کار می خورد؟

به نظر اپلیکیشن بپرس، از آن جمله اپلیکیشن‌هایی باشد که با توجه به فضای پاسخ و پرسش آنلاینی که دارد به شکلی که در مطالب فوق بدان اشاره شد، می‌تواند برای شخصی که در رشته و حرفه خود حرفی برای گفتن دارد ، مخاطبان بسیاری را به خود جذب نماید. اگر نظرات کارشناسانه و بروز را در راستای پاسخگویی افراد مختلف به کار بگیرید، به طور حتم کاربران هم اگر از صحت پاسخ ها اطمینان حاصل کنند و تا حدود بسیاری سوالات و مسائل شان برطرف شده باشد، به آن بخش و کارشناسانه مربوطه مراجعه می‌نمایند. در کل به نظر می‌رسد از پایه، این ایده جالبی باشد، زیرا در عصری که زندگی می‌کنیم، همه با دسترسی داشتن به گوشی هوشمند و اینترنت در سیستم‌های ارتباطی خود به دنبال راه برای سوالات بی شمار خود هستند. بله درست متوجه شدید ارتباط، اصلا هدف شکل گیری این قبیل اپلیکیشن ها به گونه ای است که افرادی زیاد را در زیر مجموعه خود قرار دهد و شعاع ارتباطات و همکاری ها به قدری بسط دهد که هر کس در هر مکانی قرار دارد بتواند به نحوی یا محتوای مورد نظر خود را تولید و یا در مقابل کسی هم باشد که این محتوا را در قالب پاسخ تغذیه و مصرف نماید.

 

آیا اپلیکیشن بپرس را  نصب کنم یا نه؟

الان که در جریان معرفی اپلیکیشن بپرس داریم به آخر گفته‌هایمان نزدیک می­‌شویم، که آیا این برنامه را نصب کنید یا نه؟ به انتخاب خود شما بستگی دارد، اما این دستاوردها یک شبه به دست نیامده و در این مسیر ما علاوه بر اینکه به موفقیت‌های قابل توجهی کسب کردیم ممکن است با شکست ها و ناکامی‌هایی هم مواجه شده باشیم، اما همین شکست‌ها هم به نوعی در مسیرهای موفقیت هایمان جزئی از مسیر بوده و در قبال آنها چیزهای ارزنده­‌ای هم حاصل شد، چرا که هر پدیده‌ی نوپایی که در ابتدا در جامعه پدیدار می‌شود، ممکن است با این مسائل روبرو شود و این امری طبیعی است. حال برای اینکه بیشتر از قبل مخاطبان بسیاری را به سوی خود هدایت کنیم، به این دستاوردها اشاره هر چند کوتاه می‌‌نماییم؛ در نتیجه از جمله موفقیت‌هایی که در طی این مدت کوتاه با ایجاد و راه اندازی اپلیکیشن پرسش و پاسخ آنلاین حاصل شده‌است در ادامه برایتان بازگو می‌کنیم.

کسب رتبه نخست در هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند مشهد (ایرانکام)

کسب نشان خلاق از معاونت علمی ریاست جمهوری
کسب نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت و معدن و تجارت
کسب نشان شامد از مرکز فناوری اطلاعات و رسانه دیجیتال وزارت فرهنگ  و ارشاد اسلامی

کلام آخر، حال بدین گونه که در جهت معرفی اپلیکیشن بپرس به افراد بیشتر، توانسته باشیم رسالت خود را به نحوی شایسته ادا کرده باشیم تا افراد بیشتری از این امکانات و برنامه ها استفاده مطلوب و بهینه نمایند و از تعداد افراد جویای کار کاسته و به بازار کسب وکار آنلاین هدایت کنیم.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول