اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مدیرعامل بانک انصار:

20 میلیون مشتری نماد مردم پایه بودن بانک انصار است/ 1100 شعبه بانک انصار در خدمت محرومیت‌زدایی

مدیرعامل بانک انصار با اشاره به اینکه در حال حاضر بالغ بر 20 میلیون نفر مشتری از خدمات این بانک بهره‌مند می‌شوند، گفت: این گستره وسیع نماد مردم پایه بودن و توجه به همه اقشار است.

20 میلیون مشتری نماد مردم پایه بودن بانک انصار است/ 1100 شعبه بانک انصار در خدمت محرومیت‌زدایی

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، آیت الله ابراهیمی شامگاه پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران و اهالی رسانه شرق استان گلستان در حاشیه افتتاح نخستین شعبه وحدت بانک انصار این استان در گنبدکاووس، با اشاره به اینکه خدمت بی‌منت به مردم شعار همیشگی ما در بانک انصار بوده است، اظهار کرد: خدمات ما محصور و منحصر به قشر، گروه، قومیت و یا مذهب خاصی نیست و برای ارائه خدمت شایسته به همه مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بانک انصار با یک هزار و 100 شعبه در سراسر کشور مشغول به خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: حدود 20 میلیون مشتری در این بانک نماد فراگیری یانک انصار و توجه به همه اقشار مردم عزیزمان است.

* بانک انصار سودده‌ترین بانک کشور است

مدیرعامل بانک انصار با تاکید بر اینکه در آمایش سرزمینی و جغرافیایی بانک انصار متوجه خواهید شد که بیشترین تمرکز ما در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است، خاطرنشان کرد: سیاست اصولی ما نیز به دلیل توجه به محرومیت‌زدایی بر حمایت از کسب و کارهای خرد و کوچک و مردمی متمرکز شده است.

ابراهیمی از دریافت خدمت 40 درصد مردم فعال در حوزه بانکی کشور در بانک انصار خبر داد و گفت: این مهم به دلیل توجه بانک انصار به مردم و نیازهای آنان در طول سال‌های مختلف و توجه ویژه به مسائل و مبانی شرعی و قانونی است.

وی با بیان اینکه بانک انصار سودده‌ترین بانک کشور و با بالاترین قیمت سهام است، ادامه داد: امروز بانک انصار با ایجاد شعبه وحدت در گنبدکاووس و استان گلستان در صدد ارائه تسهیلات به جوانان اهل تسنن مطابق با نظرات فقهی و شرعی خود آنان است تا بتواند گستره خدمات خود را در این حوزه نیز گسترش دهد.

* بانک انصار برترین بانک جهان اسلام در نسبت تسهیلات قرض‌الحسنه

مدیرعامل بانک انصار با تاکید بر اینکه در دنیای اسلام بانک انصار برترین بانک در حوزه نسبت تسهیلات قرض‌الحسنه به سایر عقود و تسهیلات است، اضافه کرد: با وجود ریسک بسیار بالا و توصیه‌های علم بانکی، آنچه برای ما مهم و اساسی است رعایت مسائل شرعی و معامله با خدا برای خدمت به مردم است زیرا می‌دانیم که بیشترین سود در خدمت ماندگار به مردم عزیز است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه ما به همکاران اعلام کرده‌ایم که هر کس وارد بانک انصار می‌شود باید در وهله نخست حلقه نوکری مردم را بر گردن بیاندازد، گفت: امروز در راستای خدمت به مردم شریف گنبدکاووس به ویژه اهل تسنن شعبه وحدت را در گنبدکاووس ایجاد کردیم و آماده‌ایم این خدمات را روز به روز توسعه دهیم.

وی با تشکر از علمای اهل سنت به دلیل حضور متعهدانه و دلسوزانه در جلسات کارشناسی فقهی در تهران، تصریح کرد: امیدواریم همانطور که در سه استان سیستان و بلوچستان، آذربایجان‌غربی و هرمزگان نتایج بسیار خوبی از این اتفاق گرفتیم در استان گلستان نیز رضایت مردم عزیز به ویژه اهل تسنن ولایتمدار و همیشه در صحنه را جلب کنیم.

مدیرعامل بانک انصار از ارائه خدمات شعب وحدت این بانک در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه بدون کارمزد و عقود اسلامی از جمله مرابحه مطابق با چارچوب‌های شرعی و فقهی توافق شده با علمای اهل سنت خبر داد و افزود: همکاران بنده در تمامی شعب وحدت آماده خدمتگزاری صادقانه و بی‌منت به برادران و خواهران اهل سنت هستند.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول