اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فارس گزارش می دهد

اختلال در جایگاه سوخت وحدت بندرعباس شهروندان را به انتظار کشاند

در آخرین دقایق از شامگاه پنجشنبه دوم اسفند ماه موجی از نارضایتی مردم در جایگاه سوخت وحدت بندرعباس رقم خورد که خبرنگار میدانی فارس در گفت و گو با عوامل توزیع سوخت جایگاه وحدت بندرعباس علت را جویا شد.

اختلال در جایگاه سوخت وحدت بندرعباس شهروندان را به انتظار کشاند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به گفته جایگاه داران از صبح اولین روز اسفند ماه حدود ساعت هفت صبح دو کارت سوخت این جایگاه به خودی خود سوخته است و با گذشت چند ساعت  تا ساعت 12 ظهر نیز تعداد 9 کارت شارژ سوخت گیری در این جایگاه نیز سوخته است.

یکی از عوامل این جایگاه گفت: دلیل سوختن کارت‌های شارژ را از طریق تماس با شرکت نفت بندرعباس و حتی تهران نیز پیگیری کرده‌ایم اما پاسخی از آنها دریافت نکرده ایم.

وی در ادامه اظهار داشت: با کاهش کارت‌های شارژ سوخت‌گیری در این جایگاه و به دلیل تقاضای بیشتر، تعداد باقی‌مانده کارت‌های سوخت این جایگاه پاسخگوی همه شهروندان نیست.

یکی دیگر کارکنان این جایگاه به خبرنگار فارس گفت: هر کارت اختصاصی جایگاه یک هزار لیتر در روز شارژ می‌شود و با پایان سهمیه روزانه، باید منتظر ماند تا در اولین ساعات آغازین ار سوی شرکت نفت دوباره شارژ گردد که با سوختن تعداد زیادی از کارت‌های این جایگاه مردم  و حتی خود ما نیز با مشکل مواجه شده‌ایم.

یکی از افرادی که بیش از نیم ساعت است که در صف جایگاه منتظر مانده است می‌گوید: افرادی که کارت‌های سوخت خودروی خود را به همراه داشته‌اند توانستند سوخت‌گیری کنند و افرادی مثل ما نیز باید منتظر بمانند تا ساعت دوازده شب بشود تا کارت‌های محدود جایگاه شارژ شود و بتوانیم خودروی خود را سوخت‌گیری  کنیم.

یکی دیگر از شهروندان نیز گفت: هنوز یک هفته از آمدن رئیس جمهور و افتتاح فار سوم پروژه ستاره خلیج فارس نمی‌گذرد اما متاسفانه در شهری که خود تولیدکننده بیشترین بنزین کشور است باید با مشکل پخش مواجه باشیم.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان هرمزگان نیز که خود برای سوخت‌گیری خودرو در جایگاه وحدت حضور داشت از این وضعیت و معطلی عموم مردم ابراز گلایه‌مندی کرد.

وی در تماسی تلفنی رئیس شرکت نفت بندرعباس و همچنین معاون سیاسی امنیتی فرمانداری بندرعباس موضوع را مطرح و پیگیری نمود که هر دوی آنها اظهار بی اطلاعی کردند.

به گفته شهروندان حاظر در این جایگاه سوخت، این مشکل برای جایگاه‌های سوخت دیگر نیز رخ داده است و از روزهای گذشته تعدادی از کارت‌های سوخت جایگاه‌های دیگر در شهر بندرعباس به صورت خودکار سوخته است.

انتهای پیام/88030

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول