اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام‌جمعه موقت لامرد:

محورهای مواصلاتی لامرد بهسازی شود

امام‌جمعه موقت لامردگفت: باید نسبت به مدیریت و ایمن‌سازی راه‌های لامرد پیش از فرارسیدن عید نوروز اقدام تا موجب عزادار شدن خانواده‌ای نشود.

محورهای مواصلاتی لامرد بهسازی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از لامرد، حجت‌الاسلام محمدامین غفاری در خطبه‌های امروز نماز جمعه در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: تبیین گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب قوی‌ترین منشور بود که باید در جامعه لحاظ شود.

وی با اشاره به اینکه مسوولان و مردم باید یک نگاه دقیق به این منشور داشته باشند، افزود:  نگاه رهبری در گام دوم انقلاب ایجاد تمدن نوین اسلامی است که این تمدن نوین ما را به تعالی می‌رساند.

امام جمعه موقت لامرد تصریح کرد: امروز با خروج آمریکا از برجام و همراه کردن دیگر کشورهای بازیگر اروپایی با خودش باید مشکلات را حل کنیم و به جلو برویم از سوی دیگر عربستان سعودی نیز با ترغیب کشورهایی همچون هند آن‌ها را وادار می‌کند که از کشور ما خرید نکنند.

وی متذکر شد: در حوزه بانکی و پولی نیز نیاز به ایجاد یک رویکرد جدید است و نباید سال ۹۸ یک سال امیدوارکننده برای دشمن باشد.

وی با اشاره به لزوم بیشتر وحدت و همدلی میان مردم و مسوولان بیان داشت: مسوولان صادقانه با مردم سخن بگویند تا موجب نارضایتی قرار نگیرد.

غفاری با اشاره به مشکلات حوزه راه‌ها مواصلاتی ادامه داد: به مسوولان استانی مشکلات راه‌های مواصلاتی را متذکر شده‌ایم که باید نسبت به مدیریت و ایمن‌سازی راه‌ها پیش از فرارسیدن عید نوروز اقدام شود تا موجب عزادار شدن خانواده‌ای نشود.

امام‌جمعه موقت لامرد با اشاره به سفر چند روز گذشته وزرای اطلاعات، نیرو و صنعت و معدن به لامرد ابراز داشت: سفر وزرای دولت نقطه عطفی در پیشرفت شهرستان لامرد خواهد بود که باید با مدیریت و ظرفیت‌سازی، مشکلات شهرستان برطرف و به یک شهرستان نمونه تبدیل شویم.

 وی گفت: شیرین سازی آب دریا کار بسیار سختی است که خوشبختانه با آغاز این طرح پتانسیل بسیار خوبی برای شهرستان لامرد به‌ویژه برای مصرف آب شرب ایجاد و دستاوردهای سفر وزرا برای مردم بیشتر تبین شود.

انتهای پیام/۷۶۰۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول