اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

باهنر در نشست جام:

جنگ سنگین رسانه‌ای روحیه مردم و مسئولین را بمباران می‌کند/گام دوم را با چشم خریدار بخوانید

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه جنگ سنگین رسانه‌ای روحیه مردم و مسئولین را بمباران می‌کند، گفت: یکی از وظایف ما این است که روحیه ناامیدی را به هیچ وجه دنبال نکنیم و روحیه امید را با اعداد و ارقام و شاخص ها به جامعه منتقل کنیم.

جنگ سنگین رسانه‌ای روحیه مردم و مسئولین را بمباران می‌کند/گام دوم را با چشم خریدار بخوانید

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس محمدرضا باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین عصر امروز (شنبه) در نشست ماهیانه جام اظهار داشت: چهلمین سال استقرار نظام جمهوری اسلامی به پایان رسید و وارد دهه پنجم انقلب شدیم. انتظار داشتیم گزارشی عالمانه و عادلانه جمهوری اسلامی به مردم ارائه شود و در مجموع رسانه های ملی و مکتوب گزارش های خوبی دادند و قیاس زمانی و مکانی خوبی داشتند که هرچند به وضع ایده آل نرسید ولی کار مثبت و خوبی بود.

وی با تاکید بر اینکه بیانیه بسیار مهم رهبری در موضوع گام دوم گفت: بیانیه مستوفا و مفصلی بود و توصیه می شود با چشم خریدار این بیانیه را چندین بار با دقت بخوانند.

باهنر با بیان اینکه در شورای مرکزی جام یکی دو محور را به جمع بندی رسید و بیانیه ای صادر کردیم و خودمان را به دو مسئله در تجاوب این بیانیه مسئول کردیم، گفت: اول اینکه تلاش کنیم یک بیانیه طلبکاران از مسئولین و کارگزاران صادر نکنیم و بیشتر تلاش کردیم وظایف خود را در قبال این بیانیه مطرح کنیم.

دبیرکل جام ضمن تاکید بر اینکه نکته دوم هم مسئله تزریق امید به نسل فعلی و آینده بود، اظهار کرد: در کنار جنگ اقتصادی جنگ سنگین رسانه‌ای روحیه مردم و مسئولین را بمباران می‌کند پس یکی از وظایف ما این است که روحیه ناامیدی را به هیچ وجه دنبال نکنیم و روحیه امید را با اعداد و ارقام و شاخص ها به جامعه منتقل کنیم.

ادامه دارد...

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول