اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دیدار رئیس ستاد دهه‌فجر انقلاب استان با خانم شعارگوی روستای کلل

از سوژه پرمخاطب راهپیمایی 22 بهمن امسال در بوشهر تقدیر شد

رئیس ستاد دهه‌فجر انقلاب استان بوشهر از خانم شرف عیوضی کللی بانوی 66 ساله اهل روستای کلل که با شعارهای دلنشین خود با همان لهجه زیبای روستایی در راهپیمایی 22 بهمن خبرساز شده‌ بود با حضور در منزل وی از ایشان تقدیر نمود.

از سوژه پرمخاطب راهپیمایی 22 بهمن امسال در بوشهر تقدیر شد

 به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، نصرالله شفیعی از خانم شرف عیوضی کللی بانوی 66 ساله اهل روستای کلل که با شعارهای دلنشین خود با همان لهجه زیبای روستایی در راهپیمایی 22 بهمن خبرساز شده‌ بود با حضور در منزل وی از ایشان تقدیر نمود.

رئیس ستاد اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر در این دیدار اظهار داشت: قرآن می فرماید ای بسا گروه اندکی بر گروه زیادی پیروز می شوند به اذن خدا، بنابراین چون جمعیت اندک ایمان دارند فریادشان به همه جا می رسد.

 شفیعی به اهمیت کار خانم کللی در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود: شما اصلا فکر نمی‌کردید زمانی این راهپیمایی در فضای مجازی و رسانه‌ای مورد توجه قرار بگیرد ولی چون کارتان برای رضای خدا بود الحمد الله انعکاس ملی پیدا کرد.

وی گفت: ارزش کار شما از چند جهت مهم است، راه اندازی  این راهپیمایی خودش مشارکت در دفاع از انقلاب اسلامی و حضور در صحنه است و دوم اینکه لبیک به ندای مقام معظم رهبری می‌باشد.

 رئیس ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان بوشهر با تقدیر از خانم کللی به خاطر راه اندازی راهپیمایی 22 بهمن همه ساله در روستا با وجود نبود جمعیت زیاد خاطر نشان کرد: ما به سهم خودمان تشکر می‌کنیم از حضور فعال در راهپیمایی 22 بهمن و با وجود اینکه در روستای کوچکی با جمعیت نه چندان زیاد ارزش کارتان به مثابه همان جمعیت‌های بزرگ در تهران و دیگر شهرها می‌باشد.

 لازم به ذکر است که "کُلُل"، روستایی است که این راهپیمایی متفاوت در آن برگزار شده است. روستای کُلُل از توابع بخش مرکزی در شهرستان دشتستان  و در فاصله ۱۵ کیلومتری مرکز شهرستان دشتستان یعنی شهر برازجان و در کنار جاده اصلی برازجان- بندرگناوه و در کنار رود حله قرار دارد. این روستا 3 شهید تقدیم انقلاب نموده است و جمعیت آن قریب به 700 نفر می‌باشد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول