اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

صبح امروزصورت گرفت

تقدیر از ۳۰۰ سرباز قهرمان در دهمین جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح

اختتامیه دهمین جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح با تقدیر از ۳۰۰ ورزشکار قهرمان به کار خود پایان داد.

تقدیر از ۳۰۰ سرباز قهرمان در دهمین جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، دهمین جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح صبح امروز در سالن ورزشی امام علی(ع) برگزار شد. در این اختتامیه که با حضور سربازان منتخب رشته‌های ورزشی از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع همراه بود، به برگزیدگان مسابقات ورزشی با اهداء لوح و کاپ قهرمانی تقدیر شد. 

 سردار ابوالحسن گلمکانی مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی غدیر ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی فارس، هدف از برگزاری دهمین جشنواره مسابقات ورزشی سربازان نیروهای مسلح را شناسایی قهرمانان سرباز دانست و اظهار داشت: علاوه بر اینکه توانمندی جسمانی کارکنان در اولویت است مهمتر از آن شناسایی نفرات برتر در رشته‌های مختلف ورزشی است.

وی هدف از برگزاری جشنواره را ایجاد نشاط و شادابی در بین سربازان ورزشکار همه سازمان‌های نیروهای مسلح از جمله ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و سازمان قضایی کشور دانست و گفت: خوشبختانه با حضور ورزشکاران قهرمان این سازمان‌ها مسابقات به خوبی برگزار شد و برگزیدگان کاپ‌های قهرمانی را دریافت کردند که در نهایت قهرمانان برای شرکت در مسابقات ارتش‌های جهان «سیزم» عازم چین خواهند شد.

برپایه این گزارش، در کشتی آزاد، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی قهرمان شد؛ در دوی استقامت نیروی زمینی ارتش و در تیراندازی سپاه‌پاسداران و در دارت نیز وزارت دفاع مقام قهرمانی را کسب کردند. 

در کشتی فرنگی نیروی انتظامی، در پینگ‌پنگ پدافند هوایی ارتش، در آمادگی جسمانی نیروی زمینی ارتش، در طناب‌کشی ناجا، در کاراته کنترلی فرماندهی انتظامی مازندران، در تکواندو ناجا، جودو پدافند هوایی ارتش، شنا ارتش و کاراته آزاد نیز فرماندهی انتظامی مازندران  مقام قهرمانی را کسب کردند. 

لازم به ذکر است که دهمین جشنواره ورزشی سربازان نیروهای مسلح با هدف ارتقای سطح نشاط و آمادگی جسمانی و رزمی برگزار شد و از ۳۰۰ سرباز منتخب در رشته‌های مختلف تقدیر شد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول