اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان:

روزانه 51 واقعه ولادت و 13 واقعه وفات در زنجان ثبت می‌شود

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان گفت: به طور متوسط روزانه 51 واقعه ولادت و 13 واقعه وفات در زنجان ثبت می‌شود.

 روزانه 51 واقعه ولادت و 13 واقعه وفات در زنجان ثبت می‌شود

سید علی شفیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: وقایع چهار گانه حیات به صورت مستمر توسط اداره کل ثبت احوال استان زنجان ثبت می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با بیان اینکه تعداد کل وقایع ولادت ثبت شده در 11 ماه گذشته از سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۷ هزار و ۲۰۳ واقعه است، اضافه کرد: تعداد ولادت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در 11 ماهه سال‌جاری برابر با ۱۷ هزار ۱۱۶ واقعه است.

وی با اشاره به اینکه درصد ثبت در مهلت به ثبت تا یک سال برابر 99.75 درصد است، گفت: تعداد ولادت ثبت شده در مهلت قانونی در 11 ماه گذشته از سال ۱۳۹۷ برابر با ۱۷ هزار و ۷۵ واقعه بوده است.

شفیعی با بیان اینکه تعداد ولادت ثبت شده روزانه در 11 ماه گذشته از ۱۳۹۷ به طور متوسط برابر با ۵۱ مورد واقعه ولادت بوده است، ادامه داد: به طور تقریبی در هر یک ساعت دو واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد موالید پسر در 11 ماه گذشته از سال‌جاری برابر با ۸ هزار و ۹۴۲ واقعه بوده است، ادامه داد: تعداد موالید دختر در 11 ماه گذشته از ۱۳۹۷ برابر با ۸ هزار و ۲۶۱ واقعه بوده است.

وی با بیان اینکه نسبت جنسی پسر به دختر در 11 ماه گذشته از ۱۳۹۷ برابر با ۱۰۸ است، گفت: این بدان معنا است که به ازای ثبت تولد هر ۱۰۰ دختر، تولد ۱۰۸ پسر به ثبت رسیده است.

 

*تعداد 4 هزار و ۵۷۴ واقعه فوت ثبت شده است

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد و فات جاری ثبت شده در 11 ماه گذشته از ۱۳۹۷ برابر با ۴ هزار و ۵۵۳ واقعه است، عنوان کرد: تعداد فوت ثبت شده تا یکسال پس از وقوع در 11 ماه گذشته از سال‌جاری برابر با ۴ هزار و ۵۹۹ واقعه است.

شفیعی خاطر نشان کرد: درصد ثبت وفات در استان زنجان در مهلت به ثبت تا یک سال برابر 99.46 درصد است.

مدیرکل ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه تعداد فوت ثبت شده در مهلت قانونی در 11 ماه گذشته از سال ۱۳۹۷ برابر با ۴ هزار و ۵۷۴ واقعه است، اظهار کرد: تعداد فوت جاری ثبت شده روزانه در 11 ماه ۱۳۹۷ به طور متوسط برابر با ۱۳ مورد واقعه وفات است که به طور تقریبی در هر دو ساعت یک واقعه وفات به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه 11 هزار و 562 واقعه ولادت مناطق شهری و 5 هزار و 704 واقعه ولادت در روستاهای زنجان ثبت شده است، ادامه داد: 2 هزار و 891 واقعه وفات شهری و یک هزار و 662 واقعه وفات روستایی در استان زنجان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/73009/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول