اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بسیج دانشجویی خطاب به مسؤولان

مهلت پرداخت حقوق کارگران سد چم شیر تمام شد/ منتظر خبرهای خوشحال کننده‌ایم

10 روز از وعده فرماندار و مسؤولان شهرستان گچساران برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران سد چم شیر می‌گذرد اما همچنان اقدام مؤثر و قابل توجهی در راستای عمل به این وعده صورت نگرفته است.

مهلت پرداخت حقوق کارگران سد چم شیر تمام شد/ منتظر خبرهای خوشحال کننده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، 10 روز از وعده فرماندار و مسؤولان شهرستان گچساران برای پرداخت مطالبات معوقه کارگران سد چم شیر می‌گذرد اما همچنان اقدام مؤثر و قابل توجهی در راستای عمل به این وعده صورت نگرفته است.

قرارگاه مطالبه‌گری شهید احمدی روشن بسیج دانشجویی شهرستان گچساران با ارسال نامه‌ای بر لزوم  پیگیری حقوق کارگران این سد تأکید کرد که در این نامه آمده است: با توجه به حساسیت مسائل اقتصادی در این برهه کنونی و لزوم توجه به مطالبات همه اقشار به ویژه کارگران از دغدغه‌های مهم جنبش دانشجویی محسوب می شود؛ لیکن ضمن تشکر از اقدامات موثر فرماندار، مدیر کل اداره کار و شورای تأمین شهرستان گچساران در رسیدگی به حقوق و مطالبات کارگران سد چم شیر، قطعاً بزرگواران مستحضر هستند که فرصت ۱۰ روزه ای که برای پرداخت مطالبات کارگران اعلام کرده بودند به پایان رسیده است.

  بنا بر تحقیقات میدانی تاکنون اقدام موثری در جهت پرداخت مطالبات این کارگران عزیز انجام نشده است امیدواریم امروز و فردا شاهد خبرهای خوب و خوشحال کننده‌ای در این راستا و در آستانه ایام عید برای کارگران خدوم باشیم.

با توجه به اعتماد نمایندگان کارگران به دانشجویان جهت پیگیری حقوق آنان از راه‌های قانونی و از طرق ساختارهای مشخص، لذا دانشجویان دائماً پیگیر احقاق حق این زحمتکشان فرهیخته خواهند بود و منتظر جواب نیز هستیم.

انتهای پیام/82009/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول