اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

گلستان نگارستان ایران آماده پذیرایی از مسافران نوروزی 5/

150 واحد اقامتگاه بوم‌گردی گلستان با 1500 ظرفیت اقامت پذیرای مسافران نوروزی/ بوم‌‌گردی‌های استان گلستان کانون توجه گردشگران خارجی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: تا نوروز 1398، 150 واحد اقامتگاه بوم گردی با یک‌هزار و 500 ظرفیت اقامت مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران است.

150 واحد اقامتگاه بوم‌گردی گلستان با 1500 ظرفیت اقامت پذیرای مسافران نوروزی/ بوم‌‌گردی‌های استان گلستان کانون توجه گردشگران خارجی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی، امور فرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، ابراهیم کریمی اظهار کرد: بوم‌گردی‌های استان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است و ظرفیت قابل توجهی از این اقامتگاه های سنتی در اختیار گردشگران خارجی می‌باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های حوزه اکوتوریسم و طبیعت‌گردی استان گلستان، بستر خوبی برای ایجاد بوم‌گردی‌ها در سطح استان وجود دارد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان افزود: با اقدامات صورت گرفته در چند سال اخیر در حوزه بوم‌گردی‌های استان، تا نوروز 1398، 150 واحد اقامتگاه بوم گردی با یک‌هزار و 500  ظرفیت اقامت مهیای میزبانی از مسافران و گردشگران است.
کریمی گفت: توجه به ظرفیت بومی روستاهای هدف گردشگری استان گلستان، کمک به تولیدات داخلی و محلی و همچنین ایجاد اشتغال در روستاها، از اهداف ایجاد این اقامتگاه‌ها در سطح استان است.

* بوم‌‌گردی‌های استان گلستان کانون توجه گردشگران خارجی
وی با اشاره به استقبال مسافران و گردشگران از بوم‌گردی‌های استان گلستان خاطرنشان کرد: خوشبختانه بوم‌گردی‌های استان کانون توجه گردشگران خارجی قرار گرفته است و ظرفیت قابل توجهی از این اقامتگاه های سنتی در اختیار گردشگران خارجی می‌باشد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: استقبال گردشگران از اقامتگاه‌های بوم‌گردی و سنتی گلستان موجب تحولی در حوزه گردشگری گلستان شده است و استان را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کرده است.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول