اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

امام جمعه بشاگرد:

صعب‌العبور بودن جاده جان جنین بشاگردی را گرفت/مسوولان ذی‌ربط پاسخگو باشند

امام جمعه بشاگرد گفت: صعب‌العبور بودن جاده بشاگرد سبب شد یک زن باردار از روستاهای آخر گافر ۸ ساعت در گل و لای جاده‌ها گیر کند تا نوزادش سقط شود.

صعب‌العبور بودن جاده جان جنین بشاگردی را گرفت/مسوولان ذی‌ربط پاسخگو باشند

حجت الاسلام علی بهروزه امام جمعه شهرستان بشاگرد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از رویش‌های مهم انقلاب اسلامی است و نقش مستمر و موثری در مسئله مالی و معیشتی مردم دارد که کمک‌های شایانی برای مردم کرده است.

وی افزود: یک سری مسائل نظارتی جای تجدید نظر دارد و مسؤولان کمیته امداد در بحث توذیع عادلانه اقلام بین نیازمندان دقت بیشتری کنند.

امام جمعه بشاگرد در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در بحث روز درختکاری و احیای نخیلات شهرستان بشاگرد جا دارد از خدمات مهم مجموعه جهاد کشاورزی و منابع طبیعی تقدیر و تشکر کرد که گام بسیار موثری برداشته‌اند.

حجت الاسلام بهروزه گفت: توصیه می‌کنم مردم و مسؤولان جریان درختکاری را بعد از نزولات رحمت الهی جدی‌تر بگیرند و با کاشت حداقل یک درخت حتی در حیاط خانه خود کمک زیادی به فضای سبز شهر خواهد شد.

وی در خصوص راه‌های روستایی شهرستان بشاگرد گفت: مسؤولان استان خیال نکنند مردم خودشان را به بیخیالی زده‌اند. در بحث تامین ادوات راهداری بارها قول داده اند ولی اقدام جدی و موثری صورت نگرفته است.

امام جمعه بشاگرد عنوان کرد: مدیر اداره راه و شهرسازی بشاگرد با چهارتا لودر و گریدر اسکاتی فرسوده شرمنده مردم شده است. مسؤولین استان یا قول ندهند یا به وعده خود جامع عمل بپوشانند‌.

بهروزه خاطرنشان کرد: بشاگرد در بحث راه فقط اسم یک شهرستان را به یدک می‌کشد و هیچ ادبات راهداری ندارد این شهرستان ۸۰ تا ۹۰ درصد راه‌های روستایی آن خاکی است.

وی گفت: چرا به بهانه تعمیر و جایگزین کردن، تمام ماشین آلات راهداری موجود در شهرستان را بردند و حتی یکی از آن ماشین آلات برنگشت، مسؤولان باید جواب مردم را بدهند.

امام جمعه بشاگرد ادامه داد: اداره راه و شهرسازی بشاگرد باید به اداره کل ارتقاء پیداکند جز این نمی‌شود منطقه‌ای با وسعت ده‌ها هزار کیلومتر مربع و راه‌های صعب‌العبور با بارندگی‌های فصلی که رخ می‌دهد جوابگو بود.

وی افزود: مسؤولین شهرستان بشاگرد بخاطر این موضوع در محضر مردم ولایت مدار این شهرستان شرمنده هستند.

حجت‌الاسلام بهروزه بیان کرد: به مسؤول سازمان برنامه و بودجه استان تذکر و هشدار می‌دهم که در حضور نماینده رهبر انقلاب و فرماندار شهرستان قول دادند مشکل ادوات راهداری ما را تامین کنند اما هیچ اقدامی نشد.

خطیب جمعه بشاگرد عنوان کرد: اگر ما لودر و گریدر درست حسابی داشتیم مجبور نبودیم یک زن باردار از روستاهای آخر گافر ۸ ساعت در گل و لای جاده‌ها گیر کند تا نوزادش سقط شود.

 وی افزود: چنین مواردی را مکرر در شهرستان بشاگرد داشته‌ایم و مسؤولان باید پاسخگو باشند.

انتهای پیام/پ/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول