اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار شد

مسابقه رالی اتومبيلرانی خانوادگی جام كوثر با رقابت 150 ورزشکار

رییس هيات موتورسواری و اتومبيلرانی استان البرز گفت: مسابقه رالی اتومبيلراني خانوادگی جام كوثر با رقابت 150 ورزشکار به مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار شد.

 مسابقه رالی اتومبيلرانی خانوادگی

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز،  درویشی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز از برپایی مسابقه رالی اتومبیلرانی خانوادگی "جام کوثر "  به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران  خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با رقابت 150 شرکت کننده با همت اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد برگزار شد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز افزود: بیش از 150 شرکت کننده رقابت خود را از اداره ورزش و جوانان شهرستان اشتهارد آغاز و پس از طی مسیر ماهدشت- رزکان- کرج- جاده چالوس- در آسارا به کار خود پایان دادند . 

وی توضیح داد: این رالی در دو کلاس بانوان و خانوادگی برگزار شد و نفرات برتر به شرح ذیل معرفی در بخشدار ی آسارا  با حضور رئیس ورزش وجوانان شرق کرج، بخشدار آسارا،بخشدار مرکزی اشتهارد، رئیس کمیسیون ورزشی شورای شهر اشتهارد، رئیس ورزش وجوانان اشتهارد، رئیس ورزش وجوانان بخش آسارا،  روسای هیات های موتورسواری و اتومبیلرانی شهرستان های شرق کرج و اشتهارد و ... همراه بود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان البرز با اشاره به اهمیت پیشرفت ورزش همگانی بیان کردند: مسابقات رالی اتومبیلرانی خانوادگی یکی از شاخصه های قدرتمند در پیشرفت ورزش همگانی است که به صورت هدفمند می تواند به تحکیم خانواده و حفظ کانون خانواده کمک کند و موجب پیشرفت حرفه ای و قهرمانی ورزش اتومبیلرانی تلقی شود.

انتهای پیام/د/1101/س/2

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول