اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

رئیس هیات دوچرخه‌سواری فارس:

عدم اعزام دوچرخه‌سوار شیرازی به دوره مربیگری صحت ندارد

رئیس هیات دوچرخه‌سواری فارس خبر منتشر شده در مورد عدم اعزام یک مربی دوچرخه سواری استان به دوره مربیگری در کشور کره جنوبی را تکذیب کرد.

عدم اعزام دوچرخه‌سوار شیرازی به دوره مربیگری صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، چندی پیش خبری در خروجی یکی از خبرگزاری‌ها انتشار یافت که از عدم اعزام یک مربی دوچرخه‌سواری از فارس به دوره مربیگری کره جنوبی خبر می‌داد. در این خبر عنوان شده بود که با انتخاب از طرف فدراسیون دوچرخه سواری کشور برای اعزام مهدیه تقی‌زاده برای شرکت در دوره مربیگری کره جنوبی، به دلیل امتناع هیات دوچرخه‌سواری فارس در صدور معرفی‌نامه، فدراسیون امکان اعزام این ورزشکار را نداشته است. در پی این خبر با تماسی که با رئیس هیات دوچرخه‌سواری فارس داشتیم، چند و چون این ماجرا را پیگیر شدیم.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری فارس با تکذیب اخبار منتشر شده در این حوزه به خبرنگار فارس می‌گوید: این جریان برای متخصصان دوچرخه سواری و ورزش خنده‌دار است چرا که هیچ نامه‌ای مبنی بر انتخاب مهدیه تقی‌زاده برای شرکت در دوره مربیگری جهانی که در کره جنوبی برگزار می‌شود به هیات دوچرخه سواری استان یا اداره کل ورزش و جوانان ارسال نشده است.

 

هادی باشفاعت ادامه می‌دهد: تنها یک سری صحبت‌های غیر رسمی در فدراسیون در این زمینه شده بود اما انتخاب رسمی و مکتوبی صورت نگرفت در غیر این صورت مایه افتخار هیات دوچرخه سواری فارس بود تا این اعزام را دنبال کند.

وی با تاکید بر عملکرد هیات دوچرخه سواری فارس در حوزه استعدادیابی اعلام می‌کند: کسب 11 مدال رنگارنگ در المپیاد استعدادهای برتر کشور و جایگاه کنونی هیات دوچرخه‌سواری در بین هیات‌های ورزشی فارس قابل توجه است تا جایی که در المپیاد استعدادهای برتر کشور پس از هیات ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در جایگاه دوم استان قرار گرفته و از دو و میدانی و شنا در استان نیز پیشی گرفته است.

باشفاعت اضافه می‌کند: این افتخارات ثابت می‌کند در این بخش اقدامات موثر و کارآمدی به انجام رسیده است و امید است در آینده  یک نفر از فارس برای اعزام به کمپ مربیگری سطح یک یا 2 جهانی در کره جنوبی اعزام شود.

عدم غرض‌ورزی

باشفاعت از حضور مهدیه تقی‌زاده به عنوان داور در دوره‌های اعزام کشوری خبر می‌دهد و اعلام می‌کند: وی به عنوان مربی استعدایابی در این دوره‌ها حضور نداشته و متاسفانه از سوی فدراسیون برای اعزام به کره جنوبی انتخاب نشده است اما امید است با افزایش توانمندی وی در ورزش دوچرخه سواری و افزایش تجربه مربیگری این امکان را برای آینده کسب کند.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری استان فارس عنوان می‌کند: احتمال دارد یک سری صحبت‌های غیر رسمی در خصوص انتخاب وی به گوش رسیده باشد اما نامه رسمی و مکتوبی به اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیات دوچرخه‌سواری استان ارائه نشده و انتظار می‌رود که مسوولان از طریق ریاست هیات‌های استان در مورد موارد تخصصی اطلاع‌رسانی و به گفت‌وگوهای میدانی و شنیده‌های جنبی تکیه نکنند.

 

وی معتقد است: در استان مربیان توانمندی در رشته دوچرخه‌سواری داریم که انتخاب آنها مایه مباهات ماست و هیچ قصد و غرض شخصی برای اعزام مربیان منتخب برای اعزام به دوره‌های جهانی قطعا وجود ندارد.

سهیمه اختصاصی

باشفاعت با تاکید بر اینکه سهمیه‌ای برای فارس یا استان دیگری برای اعزام مربی به این دوره یا دوره‌های دیگر در نظر گرفته نشده است، عنوان می‌کند: ما سهمیه‌ای نداریم که در صورت عدم اعزام سوخته شود اما در تلاشیم  که به دلیل عملکرد خوب فارس در زمینه‌های مختلف مثل استعدادیابی، قهرمانی و آموزش بهینه به دوچرخه‌سواران اقدامات عجولانه را در فدراسیون رفع کنیم تا برای یکی از دوره‌های جهانی انتخاب شویم.

این مقام مسوول اضافه می‌کند: کمیته فنی هیات دوچرخه سواری استان نیز بر انتخاب مربیان کارآمد و واجد شرایط برای اعزام به این دوره‌ها  نظارت دارد تا مربیان با سابقه و با تجربه‌تر اعزام شوند.

 انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول