اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

معاون روابط‌عمومی سپاه سمنان:

پیکر مطهر شهید «محمد قنبریان» فردا وارد سمنان می‌شود+ ریز برنامه‌ها

معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: پیکر مطهر شهید «محمد قنبریان» فردا با استقبال مردم وارد استان سمنان می‌شود.

پیکر مطهر شهید «محمد قنبریان» فردا وارد سمنان می‌شود+ ریز برنامه‌ها

مهدی دیابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار داشت: مراسم استقبال و تشییع پیکر مطهر شهید «محمد قنبریان» در استان سمنان مشخص شده است و بر این اساس، روز دوشنبه سیزدهم اسفندماه از ساعت 16:30 مراسم استقبال شهید در کوشک امام رضا (ع) سمنان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: مراسم وداع با شهید قنبریان نیز همراه با نماز مغرب و عشا در گلزار شهدای امامزاده یحیی (ع) سمنان در همان روز انجام می‌شود.

معاون روابط‌عمومی و تبلیغات سپاه حضرت قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: تشییع پیکر شهید در روز سه‌شنبه از محل معراج شهدای سمنان برگزار می‌شود که از عموم مردم دعوت شده است تا در این مراسم معنوی حاضر شوند.

دیابی بیان کرد: بعدازظهر سه‌شنبه این هفته نیز استقبال و وداع از شهید قنبریان در شاهرود صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: تشییع پیکر شهید در روز چهارشنبه از ساعت 9 صبح از محل کانون بسیج شاهرود به سمت گلزار شهدای باغزندان برگزار می‌شود.

با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر گروه تفحص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیکرهای پاک و مطهر پنج تن از شهدای ایرانی که حین مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بودند، کشف و پس از انجام آزمایش‌های DNA هویت آنان شناسایی شد.

اسامی شهدا به این شرح اعلام شده است: بسیجی شهید سعید انصاری از استان تهران، پاسدار شهید حمید محمدرضایی از استان قزوین، بسیجی شهید محمد قنبریان از استان سمنان، پاسدار شهید سید جواد اسدی از استان مازندران و بسیجی شهید میثم نظری از استان تهران.

بسیجی شهید محمد قنبریان اعزامی از سپاه قائم آل محمد (عج) در سال 95 در حین عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید و مفقود شد و پیکر آن شهید والامقام پس از دو سال شناسایی شد.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول