اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

به دلیل عدم حضور سه عضوشورا

جلسه فوق‌العاده شورای شهر گرگان لغو شد

به دلیل عدم حضور سه عضو شورای اسلامی شهر گرگان جلسه فوق‌العاده و علنی شورای اسلامی شهر گرگان که اختصاص به طرح لوایح داشت، لغو شد.

جلسه فوق‌العاده شورای شهر گرگان لغو شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، یکصد و بیست و نهمین جلسه فوق‌العاده و علنی شورای اسلامی شهر گرگان به دلیل عدم حضور «حسین ربیعی»، «فائزه عبداللهی» و «سعید رحیمی» اعضای مخالف اجرای طرح «آفتاب یک» شهرداری گرگان رسمیت نیافت و با وجود تامل نایب رئیس شورا و اعضای حاضر در جلسه برای حضور این افراد، رسمیت نیافت و لوایح در دستور کار بررسی نشد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان در ابتدای این جلسه که در غیاب «علی اصغر یوسفی» ریاست جلسه را بر عهده داشت اظهار کرد: تشکیل این جلسه شب گذشته(شنبه) در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان رای‌گیری شد و با رای اعضا مصوب شد و لوایح در دستور کار امروز مربوط به درخواست‌های مردم بود و متاسفانه به دلیل عدم حضور دوستان امکان طرح این لوایح و تصمیم‌گیری برای آن وجود ندارد.

جرجانی تاکید کرد: لوایح این جلسه به جلسه فوق‌العاده روز پنجشنبه موکول خواهد شد.

وی در خصوص تصویب لایحه طرح پروژه «آفتاب یک» شهرداری گرگان و حواشی پیش آمده پس از آن پس از درج گزارش‌ها و اخبار در رسانه‌های مختلف اظهار کرد: در تصویب این طرح سعی شده دغدغه و نگرانی تمامی اعضا مدنظر قرار گیرد و در این راستا موضوع مدت زمان اجرای طرح دیده شده است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان خاطرنشان کرد: همچنین تاکید بر زمان‌بندی و تغییر پروژه برابر قرارداد 12 شهریور 1384 مدنظر قرار گرفت و در نامه ارسالی به فرمانداری لحاظ شده است.

وی گفت: لایحه پس از تصویب به فرمانداری گرگان ارسال شده در حال طی مراحل اداری و قانونی برای ابلاغ به شهرداری گرگان است.

جرجانی گفت: ما شب گذشته بیش از دو ساعت وقت جلسه را برای این لایحه در نظر گرفتیم در حال که قانون می‌گوید دو نفر موافق و دو نفر مخالف در زمان مشخص صحبت‌هایشان را انجام داده و بعد رای‌گیری انجام شود.

وی اضافه کرد: اما شب گذشته برای این لایحه تمامی اعضای حاضر حتی چندین بار صحبت کردند و مذاکرات انجام و رای‌گیری انجام شد و خروجی جلسه هرچه که بود به نفع مردم بود و منافع مردم در آن دیده شده بود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تصریح کرد: هر مساله‌ای که در رسانه‌ها منعکس شد مباحثی بود که در همین صحن اتفاق افتاد و صحبت شد و قانون می‌گوید خروجی شورا یعنی آنچه که رای اکثریت اعضای شورا را داشته باشد و در این جلسه هم این لاجه با پنج رای مصوب شده است و این خروجی شورا است.

گفتنی است، لایحه اجرای پروژه طرح «آفتاب یک» شهرداری گرگان در صحن علنی و رسمی شنبه شب شورای اسلامی شهر گرگان با رای موافق پنج عضو و مخالفت دو عضو به تصویب رسید که حواشی زیادی را در هنگام بررسی لایحه و پس از تصویب آن در پی داشت.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول