اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فرماندار جاسک:

درآمدزایی در روستاها نیاز به خلاقیت دهیاران دارد

فرماندار شهرستان جاسک گفت: دهیاران شهرستان با کمی خلاقیت و استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستاها برای جذب گردشگری و مهمانان نوروزی در گروه اشتغال‌زایی کار کنند.

 درآمدزایی در روستاها نیاز به خلاقیت دهیاران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جاسک، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک عصر امروز به همراه با حسن‌علی میرزایی بخشدار مرکزی، رسول بخش حاتمی رئیس راهداری، عباس پیرانی دهیار و محمد غلامی عضو شورای اسلامی روستا بحل از دهیاری، اماکن گردشگری، جایگاه سوخت و اسکله این روستا بازدید کردند.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: برخی از دهیاران روستاهای شهرستان با برخورداری از امکانات خوب در جهت در آمدزایی واشتغال‌زایی روستاها گام بردارند. 

رادمهر گفت: روستای بحل با توجه به قرارگرفتن در نزدیکی مرکز شهر و ساحل ظرفیت خوبی برای جذب گردشگری در این بندرساحلی را دارد که باید نهایت استفاده از این ظرفیت را برد.

فرماندار جاسک ادامه داد: از طرفی تعامل دو سویه و مستقیم بین مردم روستا و دهیاری موجب ایجاد مشارکت می‌شود و هر اندازه مشارکت مردم در اداره روستا بیشتر شود و حس تعلق آنها به روستا نیز افزایش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دهیاران جاسک در دو بخش مرکزی و لیردف با کمی خلاقیت و استفاده از ظرفیت‌های موجود در روستاها که مشتمل از خورها، جنگل‌های حرا، آب گرم پوراف، کوه‌های مریخی و مینیاتوری، سواحل صخره‌ایی و شن ماسه‌ایی، دشت‌های وسیع کشاورزی و پرورش میگو، دامپروری، وجود گونه‌های متفاوت شتران در منطقه، آثار تاریخی، موج شکن‌ها برای جذب گردشگری و مهمانان نوروزی در گروه اشتغال‌زایی کار کنند.

انتهای پیام/88050/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول