اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

لیگ برتر بسکتبال/

پیروزی ارزشمند بسکتبال شهرداری گرگان مقابل ذوب آهن/ تقدیر از لیدرهای وفادار بسکتبال گرگان

تیم بسکتبال شهرداری گرگان موفق شد در دیداری حساس، پیروزی ارزشمند خانگی را مقابل ذوب‌آهن اصفهان کسب کند.

پیروزی ارزشمند بسکتبال شهرداری گرگان مقابل ذوب آهن/ تقدیر از لیدرهای وفادار بسکتبال گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، از سری رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خانه به مصاف تیم ذوب آهن اصفهان رفت که موفق شد بازی را با نتیجه 74 بر 56 به سود خود به پایان برساند.

شهرداری گرگان با این پیروزی یک گام به جایگاه سومی جدول نزدیک‌تر شد و در بازی بعدی باید به مصاف تیم نفت آبادانی برود که امروز برابر پتروشیمی بندرامام شکست خورد.

شهرداری گرگان در صورت پیروزی با اختلاف 11 امتیاز می‌تواند به جایگاه سومی جدول دست یابد و در غیر اینصورت جایگاه چهارمی که هفته‌ها در آن قرار دارد را حفظ خواهد کرد.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان پس از پیروزی قدرتمندانه برابر شیمیدر تهران و یکی از مدعیان قهرمانی در این فصل، روحیه دوچندانی را کسب کرد و آماده است تا برای نخستین‌بار در تاریخ چند سال اخیر بسکتبال گرگان جایگاه قابل توجهی را در لیگ برتر کسب کند.

پس از پیروزی تیم برابر شیمیدر و انتقادهای سرمربی تیم در خصوص عدم پرداخت قسط دوم بازیکنانش، شهردار گرگان علاوه بر دستور پرداخت اقساط بازیکنان وعده پاداش در صورت کسب نتایج بهتر را در جلسه‌ای به بازیکنان داد که به طور قطع باعث تقویب روحیه بازیکنان برای کسب پیروزی برابر نفت آبادان خواهد شد.

با تصمیم عبدالرضا دادبود شهردار گرگان تماشای این بازی و بازی بعدی برابر نفت آبادان که آن هم در گرگان برگزار خواهد شد برای هواداران رایگان اعلام شد تا حضور هواداران برای تماشا و تشویق تیمشان تسهیل‌تر شود.

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در بازی امشی از همان ابتدا محکم و مقتدر ظاهر شد و شاگردان فرزاد کوهیان نیز نتوانستند برابر حملات سریع و تشویق‌های بی‌امان تماشاگران گرگانی تمرکز لازم را داشته و امتیازات از دست رفته را جبران کنند که این امر باعث شد کوارتر اول دوم و سوم این دیدار به ترتیب با نتیجه 28 بر 13، 31 بر 45 و 58 بر 39 به سود شهرداری گرگان به پایان برسد تا شهرداری گرگان در نهایت با نتیجه 74 بر 56 به عنوان برنده این دیدار معرفی شود.

«پری پتی» بازیکن موثر و امتیازآور تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دقایق پایانی این بازی دچار گرفتگی شدید عضلات پشت ساق پای چپ شده و از زمین خارج شد.

قبل از شروع بازی و معرفی بازیکنان دو تیم، با تدبیر شهردار گرگان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان از لیدرهای همیشه همراه و باتعصب بسکتبال گرگان به نمایندگی از تمامی هواداران وفادار این تیم تقدیر شد.

لازم به ذکر است که لیدرهای بسکتبال گرگان در دیدارهای تیم ملی بسکتبال در تهران نیز نقش موثری در هدایت و یکپارچگی تشویق‌های تماشاگران حاضر در سالن داشته به طوری که تشویق و مدیریتاین لیدرها مورد توجه صفحه رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول