اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

آغاز طرح نظارت نوروزی بر اصناف در زنجان/ 3 محموله قاچاق در زنجان کشف شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز طرح نظارت نوروزی بر اصناف در زنجان خبر داد و گفت: این طرح تا پانزدهم فروردین سال آینده در استان اجرا خواهد شد.

آغاز طرح نظارت نوروزی بر اصناف در زنجان/ 3 محموله قاچاق در زنجان کشف شد

مرتضی ممیزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از آغاز سال پرونده‌های متعددی را رسیدگی کرده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه بیشترین پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی در حوزه قاچاق مربوط به البسه بوده است، تصریح کرد: همچنین سوخت قاچاق، گوشی، لوازم خانگی و ... از دیگر اقلام قاچاق کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه اخیرا نیز سه محموله کالای قاچاق خارجی در خدابنده کشف و ضبط شد، اضافه کرد: این محموله‌ها شامل 175 دستگاه گوشی تلفن همراه، یک تن مغز گردو، 67 هزار و 800 نخ سیگار قاچاق از تعدادی دستگاه خودروی سواری و وانت نیسان کشف و ضبط شد.

ممیزی با بیان اینکه ارزش ریالی محموله‌های کشف شده 4 میلیارد و 800 میلیون ریال بود، تصریح کرد: همچنین در این راستا سه نفر نیز به تعزیرات حکومتی خدابنده معرفی شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان گفت: به علت عدم ارائه مدارک گمرکه مثبتی قاچاق بودن محموله‌های مکشوفه محرز و پرونده به شعبه ویِژه ارجاع شد.

وی همچنین از برگزاری گشت‌های مشترک‌، از اجرایی شدن طرح نظارتی ویژه نوروز خبر داد و تصریح کرد: این طرح تا پانزدهم فروردین سال آینده در استان اجرا خواهد شد.

ممیزی تصریح کرد: در این طرح شعب کشیک تعزیرات حکومتی زنجان در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل مستقر بوده و با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول