اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه خبر داد

استقرار راویان دفاع مقدس در ۲۰ یادمان شهدا در استان خوزستان

مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: راویان دفاع مقدس در ۲۰ یادمان شهدا در استان خوزستان مستقر شدند.

استقرار راویان دفاع مقدس در ۲۰ یادمان شهدا در استان خوزستان

سردار ابوالفضل مسجدیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با اشاره به استقرار راویان دفاع مقدس در یادمان‌های و مناطق عملیاتی، اظهار کرد: راویان دفاع مقدس از ۱۰ اسفندماه به یادمان‌های شهدا و مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام شدند و فعالیت و خدمت‌رسانی به زائران را تا روز ۱۵ فروردین ادامه خواهند داد.

وی عنوان کرد: راویان دفاع مقدس در طول سال توسط سپاه‌های استانی برای امر روایتگری دوران دفاع مقدس دوره‌های آموزشی مختلفی می‌بینند.

مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: در استان خوزستان ۲۰ یادمان و زیارتگاه وجود دارد که از این تعداد ۳ یادمان در اختیار ارتش جمهوری اسلامی، یک یادمان در اختیار نیروی انتظامی و مابقی در اختیار سپاه پاسداران و بسیج است که هر ساله خیل عظیمی از زائران این مکان‌های متبرک را زیارت می‌کنند.

مسجدی عنوان کرد: روزانه ۶۱ راوی دفاع مقدس از سوی سپاه و بسیج در اماکن عملیاتی و یادمان‌های شهدا استان خوزستان مستقر می‌شوند و برای زائران روایتگری می‌کنند.

انتهای پیام/۷۲۰۳۳/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول