اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

معاون اقتصادی استانداری مرکزی:

اشتغال در روستاها با هدف رونق اقتصادی ایجاد می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی گفت: اشتغال در روستاها با هدف رونق اقتصادی و جلوگیری از مهاجرت روستایی ایجاد می‌شود.

اشتغال در روستاها با هدف رونق اقتصادی ایجاد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سعید فرخی ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان ساوه اظهار کرد: حمایت و همکاری و تعامل با سرمایه‌گذاران اشتغال روستایی ضروری است و باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: با پیگیری نواقص موجود در پرونده متقاضیان، تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از سوی بانک‌های کشاورزی، توسعه تعاون، پست بانک و صندوق کارآفرینی پرداخت خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی افزود: هماهنگی میان  بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای رفع موانع در دریافت تسهیلات نقش بسزایی در جذب اعتبارات اشتغال روستایی دارد.

فرخی ادامه داد: اهتمام جدی مسئولان در رفع موانع فرا روی سرمایه گذاران در بخش اقتصادی و اشتغال در زمینه‌های مختلف کشاورزی در مناطق روستایی در ایجاد اشتغال موثر است.

بررسی ۲۴ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی

فرماندار ساوه نیز در این کارگروه گفت: حدود ۲۴ میلیارد تومان طرح اشتغالزایی در این شهرستان در دست بررسی است.

علی میرزایی افزود: در صورت حمایت بانک‌ها و رفع موانع پرداخت فعالیت یک سوم این طرح‌ها با دریافت تسهیلات بانکی آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به این که توجه به  اشتغال روستایی نقش بسزایی در رونق و شکوفایی اقتصادی  روستاها دارد، اظهار کرد: پیشگیری از مهاجرت روستاییان، افزایش اشتغال و کاهش بیکاری سازنده است.

انتهای پیام/ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول