اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مدیرکل زندان‌های استان زنجان خبر داد

توزیع هشتمین سبد حمایتی انجمن حمایت از زندانیان زنجان

مدیرکل زندان‌های استان زنجان از توزیع هشتمین سبد حمایتی انجمن حمایت از زندانیان زنجان در بین خانواده‌های نیازمند خبر داد و گفت: این سبد شامل 15 قلم کالای اساسی شامل گوشت، مرغ، کنسرو ماهی، روغن، برنج، شکر، قند، ماکارونی، محصولات بهداشتی است.

توزیع هشتمین سبد حمایتی انجمن حمایت از زندانیان زنجان

علاء‌الدین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: هر سال در آستانه عید نوروز توزیع سبدهای حمایتی برای زندانیان انجام می‌شود و علاوه بر این مبلغی به عنوان عیدی به خانواده‌های زندانیان نیازمند پرداخت می‌شود.
مدیرکل زندان‌های استان زنجان با بیان اینکه توزیع سبد کالایی و همچنین پرداخت عیدی به خانواده‌های زندانیان نیازمند از طریق انجمن حمایت از زندانیان انجام می‌شود، تصریح کرد: امسال در مجموع بیش از 3 میلیارد ریال عیدی و سبد کالایی بین مددجویان زنجانی توزیع خواهد شد.
وی با بیان اینکه اسفند امسال هشتمین مرحله توزیع سبد کالا ویژه خانواده‌های زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان توزیع می‌شود، گفت: این سبد شامل 15 قلم کالای اساسی شامل گوشت، مرغ، کنسرو ماهی، روغن، برنج، شکر، قند، ماکارونی، محصولات بهداشتی است.
کریمی با بیان اینکه ارزش سبد کالایی توزیع شده یک میلیارد و 700 میلیون ریال است، اضافه کرد: این سبد در بین 500 خانواده زندانی توزیع شده است.
مدیرکل زندان‌های استان زنجان همچنین از پرداخت عیدی به خانواده‌های زیرپوشش انجمن حمایت از زندانیان خبر داد و بیان کرد: مبلغ عیدی پرداختی یک میلیارد و 200 میلیون ریال است.
وی تصریح کرد: عیدی امسال نیز به یک هزار و 200  نفر از اعضای خانواده زندانیان در حال پرداخت بوده که در مجموع تا پایان سال بیش از 3 میلیارد ریال در قالب کمک‌های نقدی و غیرنقدی به این خانواده پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول