اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

درخواست دیده‌بان شفافیت و عدالت

حقوق اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌های آزاد و دولتی متناسب شود

سازمان دیده‌بان شفافیت و عدالت از روسای شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد خواست حقوق اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌های آزاد و دولتی را متناسب کنند.

حقوق اعضای هیأت علمی در دانشگاه‌های آزاد و دولتی متناسب شود

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد توکلی رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت با ارسال نامه هایی جداگانه به روسای شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی خواستار بررسی مطالبه جمعی از اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد مبنی بر رسیدگی به وضعیت حقوق این قشرشد. این مطالبه با بیش از 2600 امضاء در سامانه مطالبه گری دیده بان ثبت شده است.

متن نامه رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت بدین شرح است:

رئیس محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی

رئیس محترم هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی

سلام علیکم؛

دیده بان شفافیت و عدالت سامانه هوشمندی برای دریافت و پیگیری مطالبات مردمی از مسئولان تدارک دیده و هر هفته از میان مطالبات مردمی رسیده، مطالبه ای که در طول یک هفته، بیشترین امضا را جمع کرده باشد، کتبا از مسئول مربوط پیگیری می کند.

در مطالبه ثبت شده با 2629 امضاء تا تاریخ 21 اسفند97، مطالبه کنندگان خواستار عادلانه شدن حقوق اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شدند و نوشته‌اند:"دانشگاه آزاداسلامی با بیش از 30000 نفر عضو هیأت علمی، نیمی از بار مسئولیت آموزش عالی کشور را بر دوش دارد.
متناسب نبودن حقوق میان اعضای هیات علمی و مدرسان در دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های متناسب با مسئولیت و شأن و منزلت اجتماعی این قشر نیست و می تواند بر عملکرد اساتید و کیفیت فرآیندهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه ها، تأثیر بگذارد.

ما اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد، از شورای عالی انقلاب فرهنگی و دانشگاه آزادسلامی درخواست داریم این بی عدالتی را رفع کنند.

دیده‌بان شفافیت و عدالت از دولت و مجلس درخواست می‌کند به مطالبه این هموطنان، پاسخی روشن، مؤثر و گره‌گشا ارائه شود.

احمد توکلی

رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول