اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

با حضور مسؤولان:

طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات اجرا شد

طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی اجرا شد.

طرح کاروان سلامت جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات، عصر روز گذشته طرح کاروان سلامت به همت جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات در روستای کند علیا از توابع شهر لواسان اجرا شد.

در مراسم اجرای این طرح فرماندار شمیرانات، مدیر عامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران،‌ رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات و تعدادی از مسؤولین منطقه حضور داشتند.

حسن فراهانی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: طرح کاروان سلامت یک طرح حمایتی است که از طرف سازمان داوطلبان هلال احمر اجرا می شود.

وی ادامه داد: در این طرح اقدامات حمایتی مانند برپایی چادر سلامت، تست رایگان قند خون، فشار خون، ویزیت رایگان، توزیع مواد غذایی و فرهنگی و ... در دستور کار قرار دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان شمیرانات ییان کرد: با همت همکارانمان و داوطلبان، امروز طرح کاروان سلامت در روستای کندعلیا از توابع بخش لواسان اجرا شد مردم روستا از بخش های مختلف طرح کاروان سلامت بهره مند شدند.

 

افتتاح خانه هلال روستای کند علیا در لواسان

فراهانی در خصوص افتتاح خانه هلال در روستای کند‌علیا تاکید کرد: خانه هلال در اصل کوچک شده یک شعبه جمعیت هلال احمر در شهرها و روستاها است.

وی ادامه داد: با هماهنگی هایی که با مدیر عامل و معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان تهران و همچنین بخشدار لواسان و دهیار کندعلیا انجام دادیم مقرر شد در آستانه عید نوروز خانه هلال روستا کندعلیا افتتاح شود و این امر امروز محقق شد.

وی در پایان خاطر‌نشان کرد: ما در تلاشیم تا در مابقی روستاهای شهرستان شمیرانات، خانه هلال احداث کنیم  تا مردم بتوانند از خدمات جمعیت هلال احمر بهره مند شوند.

انتهای پیام/الف

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول