اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

آخر هفته با پرده نقره‌ای

خانه‌تکانی سینماروها و انتظار برای اکران‌های نوروزی+اسامی اکران‌های نوروز ۹۸

استقبال از سینماها در روزهای پایانی اسفند کاهش قابل توجهی پیدا کرده به نظر می‌رسد سینماروها درگیر مشغله‌های پایان سال خود هستند و ترجیح می‌دهند منتظر شروع اکران فیلم‌های نوروزی بمانند.

خانه‌تکانی سینماروها و انتظار برای اکران‌های نوروزی+اسامی اکران‌های نوروز ۹۸

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، استقبال از سینماها در روزهای پایانی اسفند کاهش قابل توجهی پیدا کرده که بخشی از این کاهش فروش مربوط به فیلم‌های روی پرده است و بخش مهمتر آن مردمی هستند که درگیر مشغله‌های پایان سال خود هستند و ترجیح می‌دهند منتظر شروع اکران فیلم‌های نوروزی بمانند.

سخنگوی انجمن سینماداران روز گذشته اعلام کرد: فیلم‌های سینمایی «متری شیش و نیم»، «غلامرضا تختی»، «چهارانگشت»، «زندانی‌ها»، «رحمان 1400»، «ژن خوک» و «پیشونی سفید 3» در ایام نوروز اکران می‌شود.

طبق معمول فیلم‌های نوروزی در اصفهان نیز به روی پرده خواهند بود و خانواده‌هایی که قصد دارند از تعطیلات خود برای رفتن به سینما استفاده کنند با طیف متفاوتی از فیلم‌ها روبرو می‌شوند.

البته تا پیش از نوروز هم پردیس‌های سینمایی اصفهان بیش از 15 فیلم را در حال اکران دارند تا حق انتخاب کافی برای مخاطب وجود داشته باشد، علاقه‌مندان به سینما برای گذراندن اوقات فراغت خود می‌توانند به سینماهای سپاهان، پردیس سینمایی سیتی‌سنتر، قدس، فلسطین، پردیس سینمایی ساحل و پردیس سینمایی چهارباغ مراجعه کنند.

* سینما سپاهان

در لیست اکران فیلم‌های سینمایی در سینما سپاهان فیلم‌های «جن زیبا»،«هت تریک»، «مأموریت غیرممکن»، «تخته گاز» و «قانون مورفی» اکران خواهند شد؛ در این سینما فیلم‌ها از ساعت 10:30 شروع خواهند شد و تا ساعت 23:00 ادامه خواهند داشت، علاقه‌مندان و سینما دوستان برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها می‌توانند در سانس‌های اعلام شده به این سینما مراجعه کنند و فیلم خود را تماشا کنند.

* سینما قدس

3 فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی»، «جن زیبا» و «پارادایس» در سینما قدس اکران خواهند شد؛ در این سینما فیلم‌ها از ساعت 10:30 شروع می‌شوند و تا ساعت 22:30 ادامه خواهند داشت، علاقه‌مندان برای تماشای هر یک از این3 فیلم می‌توانند به این سینما بروند و پای تماشای فیلم خود بنشینند.

* سینما فلسطین

«جن زیبا»، «هت تریک» و «تخته گاز» فیلم‌های اکرانی سینما فلسطین هستند؛ این فیلم‌ها از ساعت 10:30 شروع می‌شوند و پایان این فیلم‌ها تا ساعت 20:30 خواهد بود، مردم می‌توانند برای تماشای این فیلم‌ها و انتخاب فیلم مورد نظر خود به این سینما مراجعه کنند و فیلم خود را به تماشا بنشینند.

* پردیس سینمایی سیتی‌سنتر

در پردیس سینمایی سیتی‌سنتر فیلم‌های «آشغال‌های دوست داشتنی»، «جن زیبا»، «هت تریک»، «قرارمون پارک شهر»، «پارادایس»، «ترانه»، «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «دزد و پری2»، «سندباد و سارا»، «پیشونی سفید 2» و 6 فیلم از هنر و تجربه با عنوان‌های «رضا»، «راهبه»، «راز ماندگاری»، «دنیا تنهایی کم ندارد»، «جنبل» و «در جستجوی فریده» در لیست اکران هستند؛ این فیلم‌ها از ساعت 10:30 بر روی پرده نقره‌ای می‌روند و تا ساعت 22:40 این اکران ادامه خواهد داشت.

* پردیس سینمایی ساحل

پردیس سینمایی ساحل میزبان فیلم‌های «بهشت گمشده»، «دایان»، «جن زیبا»، «هت تریک»، «مأموریت غیرممکن»، «سوء تفاهم»، «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «مارموز»، «کلمبوس»، «بمب؛ یک عاشقانه»، «دزد و پری 2»، «ب 12» و یک فیلم از هنر و تجربه با عنوان «راهبه» خواهد بود؛ اکران این فیلم‌ها از ساعت 10:00 شروع خواهد شد و تا ساعت 23:30 که پایان این اکران است ادامه خواهد داشت.

* پردیس سینمایی چهارباغ

اکران فیلم‌های «جن زیبا»، «هت تریک»، «سوء تفاهم»، «مأموریت غیرممکن»، «تخته گاز»، «قانون مورفی»، «هزارپا» و یک فیلم از هنر و تجربه با عنوان «راهبه» در پردیس سینمایی چهارباغ خواهد بود؛ این فیلم‌ها ساعت 10:00 بر روی پرده سینمایی خواهند رفت و تا ساعت 23:59 همچنان ادامه خواهند داشت، مردم و هنرمندان سینما دوست می‌توانند برای تماشای هر یک از این فیلم‌ها در سانس‌های اعلام شده به این سینما مراجعه کنند و فیلم مورد علاقه خود را به تماشا بنشینند.

* معرفی فیلم

فیلم سینمایی «دایان» به کارگردانی و تهیه کنندگی بهروز نورانی پور با موضوع دفاع مقدس ساخته‌شده است؛ این فیلم با بازی ناصر باباییان، عبدالله زواره و بهاره معروفی بر روی پرده نقره‌ای رفته است، داستان این فیلم به این شرح است که «داستانی درباره فردای جنگ و افرادی است که در یک روستا زندگی و برای فردای بهتر تلاش می‌کنند»

* جدول فروش

مجموع فروش سینماها در سومین هفته اسفند کاهش قابل توجهی پیدا کرد، بخشی از این کاهش فروش مربوط به فیلم‌های روی پرده است و بخشی از آن مردمی هستند که درگیر مشغله‌های پایان سال خود هستند و ترجیح می‌دهند منتظر شروع اکران فیلم‌های نوروزی بمانند.

باتوجه به شروع اکران‌ عید از هفته آینده و نمایش فیلم‌های پرطرفدار و متنوع، می‌توان رونق دوباره سینماها را پیش‌بینی کرد.

با وجود این، فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» با فروش 452 میلیونی در هفته سوم اسفند و پس از گذشت 4 هفته در 103 سینما پرفروش‌ترین فیلم در جدول فروش هفتگی است؛ دومین فیلم پرفروش جدول فیلم سینمایی «پارادایس» است، این فیلم پس از گذشت 7 هفته در 98 سینما بیش از 386 میلیون تومان فروش داشته است، در رده‌بندی جدول فروش فیلم سینمایی «هت تریک» سومین رده را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/63089/م10/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول