اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پس از پیروزی بسکتبال شهرداری گرگان صورت گرفت

وعده پاداش 100 میلیون تومانی فرماندار گرگان و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به بازیکنان شهرداری گرگان

پس از پیروزی تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر تیم بسکتبال نفت آبادان، فرماندار گرگان و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با حضور در رختکن تیم شهرداری گرگان وعده پاداش 100 میلیون تومانی به بازیکنان این تیم را اعلام کردند.

وعده پاداش 100 میلیون تومانی فرماندار گرگان و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان به بازیکنان شهرداری گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، پس از پیروزی امشب تیم بسکتبال شهرداری گرگان برابر تیم بسکتبال نفت آبادان، فرماندار گرگان و مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با حضور در رختکن تیم شهرداری گرگان وعده پاداش 100 میلیون تومانی به بازیکنان این تیم را اعلام کردند.

ابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان در این دیدار اظهار کرد: من فقط می‌توانم بگویم که بازی بسیار عالی بود و من از همه شما سپاسگذارم و تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که پاداش‌های شما را باید تا قبل از پایان سال پرداخت کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان نیز خاطرنشان کرد: من عادت ندارم در زمان پیروزی تیم بالا سر تیم باشم و اعتقاد دارم در زمان شکست باید از تیم حمایت کرد.

بهمن طیبی اضافه کرد: بخشی از پاداش که شورای اسلامی شهر گرگان و شهرداری تقبل می‌کند و در کنار پاداش 50 میلیون تومانی فرماندار گرگان من هم 50 میلیون تومان قول می‌دهم خارج از فضای اعتباری به بازیکنان تیم پرداخت کنم.

وی به بازیکنان تاکید کرد: شما 50 میلیون تومان از من و 50 میلیون تومان از جناب فرماندار گرگان مطالبه دارید که ان‌شاالله پرداخت خاهد شد.

بازیکن پیشکسوت تیم بسکتبال شهرداری گرگان نیز در پاسخ به این وعده‌های مدیران تصریح کرد: من از تمام شما مدیران سپاسگذارم که ما را حمایت می‌کنید.

بابک نظافت بیان کرد: ما فقط برای شادی مردم که تمام قد ما را حمایت و تشویق می‌کنند بازی می‌کنیم و سعی می‌کنیم پیروز میدان باشیم.

وی تاکید کرد: تصمیم‌گیری بسیار خوب کادر فنی باعث شد این پیروزی‌ها به دست بیاید و امیدوارم این تیم را در فینال ببینیم و این افتخار برای شهر گرگان باشد که ما به بازی‌های آسیایی برویم.

بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان خاطرنشان کرد: امیدوارم حمایت‌های مادی و معنوی شما مدیران از تیم بیشتر شود تا ما بتوانیم تیم بسکتبال شهرداری گرگان را در بازی‌های آسیایی ببینیم چون ما چیزی از تیم‌هایی مثل «پتروشیمی» و «نفت آبادان» کمتر نداریم.

نظافت بیان کرد: شما دیدید امشب ما تیمی را شکست دادیم که زیر پاهایشان دلار قرار دارد و امروز با اختلاف غریب به 20 امتیاز مقابل تیم ما شکست خوردند.

انتهای پیام/83004

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول