اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

از سوی انجمن اولیا و مربیان صورت گرفت

تجلیل از مدیر سابق آموزش و پرورش گنبدکاووس+ تصاویر

اعضای انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در اقدامی جالب از مدیر سابق آموزش و پرورش این شهرستان تقدیر کردند.

تجلیل از مدیر سابق آموزش و پرورش گنبدکاووس+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، انجمن اولیا و مربیان یکی از ساختارهای قانونی و البته مردمی است که در کنار آموزش و پرورش در عرصه تعلیم و تربیت توانسته با فعال کردن بخشی از توان بالقوه خود نقش به سزایی را ایفا کند و نظر به همین اهمیت نیز ادارات آموزش وپرورش در شهرستان‌ها هر ساله با برگزاری انتخابات میان خود اولیا افرادی از آنها را برای همکاری با این نهاد تعلیم و تربیت انتخاب و در کنار این عزیزان برای رفع مشکلات مختلف آموزش و پرورش به ویژه در مدارس برنامه‌ریزی و اقدام می‌کند.

از این رو و پس از انتخاب اعضای جدید انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گنبدکاووس نخستین جلسه اعضای جدید با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به اینکه انجمن اولیا و مربیان یکی از بخش‌های مهم و تاثیرگذار در آموزش و پرورش است، اظهار کرد: این انجمن رسالت‌های بزرگی را بر عهده دارد که یکی از مهم‌ترین آنها تقویت ارتباط بین خانه، مسجد و مدرسه با هدف کمک به ارتقای سطح تعلیم و تربیت است.

کمال‌الدین نظرنژاد نکته بسیار مهمی که اغلب در برنامه‌ریزی‌های ما در مدارس مغفول می‌ماند ایجاد هماهنگی میان مربیان و اولیا است، افزود: اولیا به عنوان بازوان توانمند مربیان با حضور فعالشان در مدرسه موفقیت و توفیق مدارس را در راستای اهداف آموزشی و پرورشی محقق خواهند کرد.

 

* مدرسه‌ای موفق است که انجمن اولیا و مربیان فعال دارد

وی با تاکید بر اینکه مدرسه‌ای می‌تواند موفق باشد که انجمن اولیا و مربیان فعالی را داشته و هماهنگی میان اولیا و مربیان را ایجاد کند، خاطرنشان کرد: انجمن‌های اولیا و مربیان به عنوان تصمیم‌گیران در کنار مدیران مدارس می‌توانند راهکار و برنامه‌های آموزشی و پرورشی خود را ارائه کنند.

کارشناس مسؤول انجمن اولیا و مربیان آموزش  و پرورش شهرستان گنبدکاووس نیز با اشاره به اینکه در این شهرستان 420 انجمن اولیا و مربیان با حدود 4 هزار نفر عضو مشغول به فعالیت هستند، ادامه داد: اعضای محترم شورای انجمن اولیا و مربیان به دور از هرگونه چشم‌داشت با حضور داوطلبانه خود در جلب مشارکت اولیا و پیشبرد اهداف انجمن‌ها همکاری شایسته‌ای با آموزش و پرورش دارند.

حسین فدایی با بیان اینکه آموزش و پرورش کمک و همیاری اعضای انجمن اولیا و مربیان را یکی از ضرورت‌های موفقیت خود می‌داند، گفت: در سالهای متمادی ارزش و نقش این کمک‌ها در برهه‌های حساس و موفق مشخص و به همه اثبات شده است.

در پایان این مراسم ضمن معرفی اضای انجمن اولیا و مربیان جدید آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس و بررسی نظرات و پیشنهادات آنها، در اقدامی جالب و تاثیرگذار از فرج‌الله رزاقی مدیر سابق آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس که به تازگی جای خود را به کمال‌الدین نظرنژاد داده است با اهدای هدایایی تقدیر شد.

انتهای پیام/83014

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول