اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

گالری گردی هفته

تلفیق هنر«نقاشی‌خط» در دل گالری نقش خانه نهان شده است

گالری نگاه نو روزهای آخر سال را میزبان هنرهای «آکرلیک، پاستل، رنگ و روغن، مداد رنگ و آبرنگ» و گالری نقش‌خانه هم همچنین پایان سال را میزبان هنر «نقاشی‌خط» شده است.

تلفیق هنر«نقاشی‌خط» در دل گالری نقش خانه نهان شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، با نزدیک شدن به سال جدید گالری‌های نقش‌خانه، گالری امروز، اکنون، خانه صفوی و گالری نگاه نو هنرهای نهان در خود را در اسفندماه به نمایش گذاشته‌اند؛ علاقه‌مندان و مردم هنری و گالری دوست می‌توانند در کنار مشغله‌های پایانی سال خود ساعتی را در این گالری‌ها بگذرانند و از آثار موجود هنری گالری‌ها دیدن کنند.

* گالری نقش خانه

حوزه هنری استان نمایشگاه گروهی را با عنوان «نقاشی‌خط» برگزار کرده است؛ این نمایشگاه 16 اسفند گشایش یافته است و تا 15 فروردین ادامه دارد، بازدید از این گالری به جز تعطیلات رسمی در ساعت‌های 9 تا 12 و 16 تا 19 امکان پذیر خواهد بود، مکان برگزاری این نمایشگاه خیابان آمادگاه، روبروی هتل عباسی، مجتمع سوره، گالری نقش خانه است.

* گالری نگاه نو

نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «آکرلیک، پاستل، رنگ و روغن، مداد رنگ و آبرنگ» از تاریخ 24 اسفند برگزار شده است؛ این گالری رنگارنگ تا 27 اسفند ادامه خواهد داشت، علاقه‌مندان و هنرمندان برای بازدید این گالری می‌توانند ساعت 17 الی 20 به خیابان آبشار سوم، خیابان مسرور، کوی شماره 3 باغ ارم، گالری نگاه نو مراجعه کنند و از هنرهایی که درون این گالری است دیدن کنند.

* گالری اکنون

«سیل» نمایشگاهی گروهی آثار تجسمی خود را در آخر سال به فروش گذاشته است؛ این رویداد همزمان با چهارمین سال گشایش گالری اکنون شده است، این نمایشگاه از تاریخ 17 اسفند باز گشایی شده است و تا 27 اسفند ادامه خواهد داشت، مردم و علاقه‌مندان برای بازدید از این گالری می‌توانند از ساعت 16 الی 20 به این نمایشگاه بروند و از این آثار دیدن کنند.

همچنین این نمایشگاه 5 تا 11 فروردین البته با هماهنگی قبلی میزبان علاقه‌مندان خواهد بود؛ مردم برای بازدید این گالری باید به خیابان خاقانی، کوچه 14 افشین، بن‌بست حریر، پلاک 9، گالری اکنون مراجعه کنند و از آثار این نمایشگاه چه در روزهای اسفندماه چه در سال جدید دیدن کنند.

* خانه صفوی

افتتاح نمایشگاه آثار مجسمه «مهدی بدری» از تاریخ 3 اسفندماه ساعت 17 بوده است؛ این نمایشگاه تا 29 اسفند میزبان هنرمندان و علاقه‌مندان خواهد بود، ساعت‌های بازدید از این گالری 10 الی 13 و 17 الی 22 است، مکان این گالری در خیابان خاقانی، حدفاصل خیابان خواجه پطروس و وحید، نبش کوچه 31، خانه تاریخی صفوی، نگارخانه و سه‌دری صفوی، گالری امروز است.

* گالری امروز

گالری امروز نمایشگاهی را با عنوان «هبوط» از آثار محمدحسین غلام‌زاده به انتخاب فریدون آو از تاریخ 10 اسفند برگزار کرده است؛ ادامه این گالری تا 27 اسفند خواهد بود، مردم برای تماشا از این آثار باید ساعت 11 الی 19 همه روزه به جز روزهای سه‌شنبه و جمعه به گالری امروز مراجعه کنند، گالری امروز در خیابان آبشار دوم، بن‌بست 3 فرشید، پلاک 324 قرار دارد، گالری دوستان و هنرمندان برای بازدید از این گالری باید به این مکان مراجعه کنند.

انتهای پیام/63089/ک20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول